18/05/22

Elbląg Solnica

 

Słońce świeci, chociaż wiatr wieje niemożliwie, jakiś taki zimny i północny. W tym roku nie dość że susza to i wiatry bardzo zimne, a temperatury niskie, dzisiaj w nocy 4 st.C. Czekamy ciągle na prawdziwe ciepło...


Wyjeżdżamy z Elbląga piękną trasą wśród pól. Zielono, spokój i krzyż pięknie ozdobiony.





Wszędzie rzepak, rzepak i rzepak. Tak dużo obsianych pól rzepakiem, to ja pierwszy raz widzę. Wszyscy sadzą go na olej, bo nie wiadomo, ile go na świecie będzie.



Dojeżdżamy do Nogatu, jak zwykle jest tu pięknie, a żaby tak głośno kumkają, rechoczą i hałasują, że aż filmik nagrałam 15 sek.








Dojeżdżamy do Solnicy.
Bardzo fajne miejsce do odpoczynku gospodarze przygotowali, pomimo, że to bardzo mała wioska.



Świetne urządzenie do naprawy pojazdów, którymi ludzie się poruszają.





Wycieczkę kończymy w Solnicy i wracamy do domu.
Nie ma to jak jazda na rowerze.

Zrobiliśmy ok. 35 km.




21 komentarzy:

  1. Wycieczka rowerowa to super pomysł na spędzenie wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W Solnicy nigdy nie byłam, więc też mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojedztam18 maja, 2022

    Miło można spędzić podczas wycieczki rowerowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzje Kiti18 maja, 2022

    Tylko raz byłam w tamtej okolicy, mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18 maja, 2022

    Byłam w Elblągu jednak nie przypadł mi do gustu :( Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo tak rzepak rośnie dzisiaj i ja mijałam wielkie pole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina Kwiatkowska18 maja, 2022

      Kwitnący rzepak zawsze jest zachwycający.

      Usuń
  7. Anonimowy18 maja, 2022

    sielsko...bywałam nie raz nie dwa i zawsze wracałam z pozytywną energią

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta propozycja wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ tam malowniczo! Idealne miejsce na wiosenny spacer czy rowerową przejażdżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow nie wiedziałam że żaby też śpiewają:) Pięknie tam, śliczny kolor ma woda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękny, sielski widok! Zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie miejsca. Piękne, wszystko w kontakcie z naturą i przyrodą! Tam można odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe atrakcje, chetnie na takie się wybieramy zwłaszcza rowerami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam w tych okolicach i bardzo żałuję, bo jest przepięknie! Mam nadzieję, że będzie okazja poznać na własne oczy te tereny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji być w tych okolicach, ale jak widać to piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgorzata23 maja, 2022

    Uwielbiam tak aktywnie spędzać czas, szczególnie cenię sobie wycieczki rowerowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23 maja, 2022

    Muszę kiedyś tam pojechać, mam stosunkowo niedaleko, bo Elbląg leży jakieś 80km ode mnie. Pięknie tam, zwłaszcza nad rzeką! Kasia kozadomowa.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Tydzień temu byłem w Solnicy, tylko tej na Podkarpaciu! 35 km rowerem to jest coś!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...