23/05/22

Drzewka owocowe kolumnowe

 

Zlikwidowaliśmy jabłonkę, która tylko w pierwszym roku urodziła jedno piękne jabłko, a potem to już nie było z niej żadnej korzyści. Miała tak słaby korzeń, ze przy wiatrach ciągle ją wyrywało z ziemi.

W zeszłym roku kupiłam drzewka kolumnowe i zobaczę, co z tego będzie:

  • Jabłoń
  • Gruszka
  • Czereśnie szt.2
  • Śliwka
Pięknie zakwitły oprócz śliwki, co mnie niesłychanie zdziwiło, bo przecież śliwka to jakby chwast wśród drzew owocowych.



Jabłoń ciągle kwitnie, zaskoczona jestem ilością kwiatów.


2 czereśnie po lewej i śliwka, co nie chciała kwitnąć.


Gruszka też kwitła, bardzo mnie ciekawi, czy będą owoce.



15 komentarzy:

  1. Szkoda jabłonki, ale faktycznie jak słabo się zakorzeniła to przypuszczam, że nic by z niej nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzice w tym roku na naszej działce też posadzili kilka nowych drzewek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojedztam23 maja, 2022

    Lepiej zainwestować w nowe drzewka, może będą dawały owoce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym tylko miala ogrod, na pewno bym posadzila takie drzewka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie czereśnie ?? Sądząc po cenie owoców, wartość waszej działki wzrosła dwukrotnie...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne! Niech rosną ku Twojej uciesze!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zaczynam coraz bardziej przekonywać się do koncepcji własnego ogórka i drzewek owocowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie powoli też dorastanie do tego tematu, a wcześniej zaklinałam się, że to nie dla mnie. ;)

      Usuń
  8. Niecierpliwe wyczekiwanie owoców z własnych drzewek, u babci w ogrodzie zawsze czekałam na czereśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś doczekamy się własnego ogródka i wtedy pewnie też zasadzimy w nim podobne drzewka czy krzewy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest co jakiś czas sadzić nowe drzewa na działce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty jabłoni są takie piękne! Lubię owoce prosto z drzewka

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiat jabłoni! Nawet się kojarzy z fajną muzyką❤️ Cudownie kwitną, mam nadzieje ze będą kwitnieć jeszcze piękniej! Czekam na dalsze rezultaty! Szkoda ze nie mam ogródka..

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz spodziewać się sporo owoców, ale to się okaże bo samo kwitnięcie narazie nie 'obiecuje' plonów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...