06/04/22

Shorts video na YT

 

Używacie?


To spróbujcie, bardzo ciekawe narzędzie do użytku dla wszystkich.

  • Krótkie do 60 sekund.
  • Łatwość obsługi, bo robisz filmik telefonem.
  • Od razu robisz obróbkę filmu też w telefonie.
  • Promowane przez YT.


Zostaje na stałe na Twoim koncie w przeciwieństwie do relacji na Facebooku i to jest chyba warte uwagi, bo można wykorzystać w różnym celu, a przede wszystkim biznesowym i promowania, tego co chcemy.




Mój pierwszy shorts na YT




                                                        Jak robić te filmiki podstawy są tutaj  




Posty do Shorts video na YT są również na 2 grupach na Facebooku 

1. kliknij tutaj

i

2. kliknij tutaj




42 komentarze:

  1. Nie przekonują mnie takie krótkie filmiki, mało możliwości, aby wyjść poza szalenie ogólne informacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz możliwość zainteresowania tematem i w opisie wrzucić link do bloga...

      Usuń
    2. Jako zwięzła zajawka tak, młode pokolenie lubi takie formy.

      Usuń
    3. Dlaczego tylko młode??

      Usuń
  2. Fajny pomysł z filmikami, znam te mozliwosc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznałam i bardzo mi się spodobał :-)

      Usuń
  3. O, brzmi super ciekawie. Przyznam szczerze, że nie słyszałam jeszcze o tej możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie słyszałam, ale spróbowałam i mi się spodobał bardzo :-)

      Usuń
    2. To bardzo dobrze, że jesteś miło zaskoczona.

      Usuń
  4. Super wyszedł Ci ten pierwszy short. Kto wie, może ja też przetestuję taką opcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu go zrobiłam, nie ma co się zastanawiać za długo, tylko filmować i testować, aż osiągnie się ten najbliższy idałowi :-)

      Usuń
    2. To pożądane podejście w tego typu działaniach.

      Usuń
  5. Tak, to fajny pomysł, chociaż bardzo odgapiony od TikToka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. to jest konkurencja dla TikToka, ale tak samo są relacje na Facebooku.
      Ale widać po ilości, że temat chwycił i na YT...

      Usuń
    2. Ano właśnie, mnie TikTok nie podszedł, dlatego pewnie i ta forma filmików do mnie nie przemawia. ;)

      Usuń
  6. Słyszałam o tej opcji, ale jeszcze jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sprawdź, jak to się robi, w pierwszym momencie myślałam, że to trudne, ale jak zrobiłam pierwszy, to okazało się, że jest łatwo.

      Usuń
  7. U mnie o dziwo "shorty" pojawiły się przez mojego syna, który dosyć często je ogląda ������ Wcześniej nie przywiązywałam do tego żadnej uwagi �� Nie wiedziałam, że są promowane przez YT. Dobrze wiedzieć z praktycznego punktu widzenia. Więcej będę robić Shorts niż zwykłych filmów ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez syna zajrzałam na te shorts.
      Dobre są, bo są oglądane w 100% :-)

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej opcji, ale chyba się skuszę i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź, ja byłam zaskoczona łatwością obsługi.
      Następny będzie zupełnie inaczej zrobiony.
      Ten był tak naprawdę próbny.

      Usuń
  9. Taki trochę TikTok, nie? Odwiedziłam tę zakładkę kilkukrotnie, głównie dla śmiesznych filmików, ale jednak ostatecznie u mnie króluje dawien YouTube.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz to wszystko podobne do siebie, zależy tylko, czy czy chcemy mieć takie czy inne konto...

      Usuń
  10. Teraz to bardzo popularne długości filmów, widziałam na yt kilka shortow, przypominają rolki na instagramie czy tiktoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę YT, ale w sumie to każdy wybiera, to co mu pasuje :-)

      Usuń
  11. O super! Zdecydowanie podoba to, chociaz mi troszkę zalatuje takim Tik Tokiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podobne jest, ale co nie jest teraz podobne :-)

      Usuń
  12. NIgdy nie probowalam takich krotkich formatow, ciekawe : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj, mnie te dłuższe jakoś nie pasowały...

      Usuń
  13. Od razu skojarzylo mi sie z tiktokiem, nie wiedIalam,ze yt ma taka opcje

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie słyszałam o tej opcji, na pewno spróbuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bardzo ciekawe doświadczenie :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. oj tak, super rośliną jest aloes. Filmiki to super sprawa, bardzo lubię niektórych twórców słuchać zamiast radia.

    OdpowiedzUsuń
  16. O! I znów dowiedziałam się czegoś nowego. Dziękuję, chętnie wypróbuję tę formę filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jakoś nie przekonują niestety tego typu filmiki. Nigdy ich nie tworzyłam. Nawet kiedy oglądam jakieś to wolę te dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie do końca, ale każdy lubi coś innego.

      Usuń
  18. Ja generalnie nie wrzucam niczego na YouTube, a o tych shortsach pierwsze słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak na razie nie nagrywam, ale chętnie pooglądam Twoje. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...