09/03/22

Działo się niestety dużo


Jak spojrzałam, kiedy pisałam ostatni post na blogu, to się zdziwiłam.

Był jakby symboliczny...


Czas szybko leci, a u mnie niestety działo się dużo, ale wcale nie było to dobre.

Zrezygnowałam z Florystyki, bo musiałam zająć się Mamą.

Mama odeszła do lepszego świata 14 lutego

i już teraz zawsze Walentynki będą kojarzyły się z Jej śmiercią.





Powoli wracam do normalności, a tu wojna na którą nie mamy wpływu... 

I jak tu żyć?


Może zbliżająca się wiosna wszystko zmieni na lepsze...



38 komentarzy:

  1. Trzeba trzymać się nadziei, że będzie lepiej :) Mocno pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo przykre wydarzenie, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska09 marca, 2022

    Trzeba wierzyć w to, że będzie lepiej. Wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle przykre wydarzenie, bardzo współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzje Kiti09 marca, 2022

    Życie niestety jest bardzo przewrotne, współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przykre wydarzenie, wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog w tym wszystkim nie był najważniejszy. Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. M. Kwiatkowska09 marca, 2022

    Trzeba wierzyć, że będą też lepsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci współczuję :( Trzymaj się dzielnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrazy współczucia. Trzymaj się i staraj się być silna. Niestety czasy były i nadal są niespokojne, ale trzeba zachować spokój bo inaczej trudno funkcjonować. Trzeba wierzyć w prawdziwość przysłowia, że po burzy zawsze wychodzi słońce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrazy współczucia. Bądź silna, choć wiem że brzmi to jak frazes! Trzeba wierzyć, że po burzy wyjdzie słońce

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana po raz kolejny przyjmij moje najszczersze wyrazy współczucia. Jest mi niezmiernie przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wędrówki po kuchni09 marca, 2022

    Kiedy odchodzi najbliższa naszemu sercu osoba, świat się wali. Nie wyobrażam sobie tej chwili... Trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjmij moje wyrazy współczucia. Domyslam sie, jak sie czujesz i pamietaj nie jestes sama. Dla mnie tez to byl ciezki okres i z nadzieja czekam na wiosne. Bedzie lepiej, damy rade.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo współczuję :( Też zastanawiam się jak dalej żyć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ci współczuję....

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesylam Ci mnostwo cieplych mysli!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno jest Ci teraz ciężko, więc przytulam wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przytulam, bardzo to smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi przykro odnośnie mamy i jeszcze taka data:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas wszystko zmieni na lepsze, po prostu musisz poczekać. Będzie dobrze, trzymam za Ciebie mocno kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjmij moje wyrazy współczucia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fakt czas szybko płynie, ale czas także sprawia, że wraz z nim akceptujemy naszą lepiej przeszłość

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulina Kwiatkowska13 marca, 2022

    Bardzo przykre wiadomości, dużo sił.

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę przyjąć moje kondolencje, niestety Świat taki okropny teraz, nic człowieka nie cieszy Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi przykro. Przyjmij moje kondolencje. Są niestety sprawy na które nie mamy wpływu. Najbliższy czas z pewnością nie będzie łatwy i będziesz musiała się zmierzyć z nową rzeczywistością. Ale trzymam za Ciebie kciuki. Dasz radę Kochana. Trzymaj sie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przytulam Cię Krysiu:) Niestety, ciężkie mamy czasy, najpierw pandemia, teraz wojna, aż się boję myśleć co dalej. Na szczęście nadchodzi wiosna i prace w ogrodzie pozwalają trochę odpocząć myślom.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi przykro z powodu odejścia Twojej Mamy...
    Na to nie mamy wpływu, podobnie jak na wojny, tę konkretną też nie, jak na pandemię.
    Jedyne, na co mamy ograniczony wpływ to nasze zachowanie w stosunku do całości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przykro mi z powodu śmierci Twojej mamy, musisz odczuwać w związku z tym pustkę i poczucie osamotnienia. Co do sytuacji politycznej to wierzę, że jeszcze wszystko wróci do normy. Może nie jutro, może nie pojutrze, ale kiedyś to wszystko się skończy i znów nastaną "słoneczne dni".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam Twoją informację o śmierci mamy na grupie wsparcia, bardzo przykre, trudno się przygotować, a jednak codziennie widzę jak część mózgu mojego rodzica zanika.

    OdpowiedzUsuń
  31. Krysiu!
    Przyjmij moje wyrazy współczucia. Wiem, że jest Ci bardzo ciężko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogromnie współczuję straty... Przytulam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi przykro ale życie nasze jest takie nieprzewidywalne 3 maj się mocno

    OdpowiedzUsuń
  34. Po ciemnej nocy jasny dzień nadchodzi, widać pora na lepsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  35. Och ja także miałam wracac do blogowania pełna para a tu proszę ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...