01/09/18

Tak było latem



W tym roku wszystkie plany szlag trafił i Julek znowu się sfilcował.
Nie było szans na czesanie i doprowadzenie futra do porządku.

W upały Julek tak się chłodził...
Leżenie na pleckach i wystawianie brzuszka.
Spanie na podłodze.
Spanie pod wersalką, bo tam było najchłodniej.


Julek w charakterze dywanika





Pozdrowienia dla wszystkich zaglądających do Julka ! :-)


Zapraszam do nowej grupy
Promujemy Fanpage, Instagram i Blogi ...
https://www.facebook.com/groups/204605860310844/






A kto jeszcze nie zna  grupy Promujemy Blogi , to też zapraszam :-)





23 komentarze:

  1. POZDRAWIAM!
    gdy „lata złote nogi już szykują się do drogi”
    🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Toć to istna Lwa Syberyjska!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam bez futra było gorąco, a co dopiero Julkowi!
    Na szczęście już można oddychać:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale futrzak, na pewno ta sierść była utrapieniem dla niego i właścicielki!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja tu zupełnie przez przypadek trafiłam :) przy kawie ogarnę zatem to wszystko.
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaka kuleczka :) biedulek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że upały już nie wrócą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem jak to jest, bo ciągle walczyłam z futrem Nikusia:(
    Trzymaj się Julek! Na mroźną zimę takie futro byłoby w sam raz, ale niestety zapowiadają jeszcze upały.
    Zdróweczka Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedny Julek i biedna "pańcia", która tak chorowała i nie miała zastępstwa w szczotkowaniu Julka.
    U mnie zrobiło się chłodno choć nadal jest słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Julek znowu się sfilcował - :) :) fajnie powiedziane :) nielekko Julkowi w upały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z doświadczenia wiem, że sierść kocia się filcuje... W sensie tego co ostatnio robię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety podobno upały mają jeszcze wrócić. Ciężko mają z takim futrem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. On jest genialny kocham koty a takie w formie dywanika są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bidulek , mam nadzieję że golonko pomoże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę jak dywanik wyglada 🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  16. Julek jest cudny w każdym wydaniu !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kot to mój idol. Uwielbiam😻

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha a co woli nie pozbywać się futra

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha moje koteły też tak rozkładają się jak dywaniki, kołami do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również Was pizdrawiam!!

    Bardzo podoba mi się ten Futrzak ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...