08/05/18

W lodówce



Mam kilka ulubionych blogów na które często wpadam i wpadam tak często ,
że jak otwieram lodówkę , to myślę , czy też tam nie siedzą :-)))

Czasami mam wrażenie,
że jak inni otwierają swoje lodówki , to widzą tam Juliusza Cesara ;-))






Przemyślałam to sobie i jak już inaczej nie da rady ,
a na pewno nie da rady,
to udostępniam Wasze Fanpage,  posty ,
kilka postów, ostatnio udostępniam serią
po 2 posty z jednego Fanpage , jeden po drugim,
bo to daję lepszy efekt, jeśli chodzi o zasięg .


Jeżeli masz wrażenie ,że Julek siedzi u Ciebie w lodówce i nie wiesz co z tym zrobić,
to udostępnij jego Fanpage, post lub 2 posty jeden po drugim , tak jak ja to robię :-)
Dziękujemy :-)

Miłego linkowania :-)



Zapraszam do nowej grupy
Promujemy Fanpage, Instagram i Blogi ...
https://www.facebook.com/groups/204605860310844/







A kto jeszcze nie zna  grupy Promujemy Blogi , to też zapraszam :-)







27 komentarzy:

  1. Fantastyczna grupa, warto się do niej zapisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha dobre ! O Juliuszu myślę jak widzę inne koty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeszkadza mi Juliusz w lodówce, miejsca w niej sporo:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zdarza się, że widuje go kilka razy dziennie 😂😎

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam Julka bardzo lubię i poprawia mi nastrój ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok udostępniamy słodziaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Juliusz jest tak słodki.....mogę wciąż na niego patrzeć i nie znudzi mi się :-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdzałam- nie mam Juliusza w lodówce.No chyba, że się pod zieleniną schował;)
    A jak z jego wyczesywaniem? Zrobił jakieś postępy czy nadal się wścieka i nie daje się wyczesywać?
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy08 maja, 2018

    Trzeba zacząć działać zatem. Pozdrowienia dla Juliusza :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Juliusza, jakby co:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe grupy, ja działam w kilku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A się zapiszę, bo czemu nie. Pozdrowionka dla kociaka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Julek jest świetny :) Zapisałam się z przyjemnością :) Serdeczne pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Należę do obydwu grup i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście prężnie działamy w Twoich grupach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prośba o dołączenie do grupy wysłana! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, tej drugiej grupy nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha! Julek jest mi juz super bliski. Tak często do niego zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Juliusz w mojej lodówce wcale by mi nie przeszkadzał ;) A grupę stworzyłaś bardzo fajną i prężnie działającą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O proszę ile inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę już w tym siedzę, ale tych grup nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15 maja, 2018

    Hihi dopisuje grupe Klaudia j

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...