21/05/18

Konkurs Juliusza Cesara



Mam zaszczyt zaprosić Was na mój konkurs pod nazwą Konkurs Juliusza Cesara.

Konkurs odbywa się na moim Fanpage Klub Kota Juliusza tutaj kliknij

Jest bardzo prosty.

Udział może wziąć każdy,
zamieszczając w komentarzach zdjęcie swojego pupila
kota, psa, myszkę, papużkę, królika, chomika, rybki itp. itd.
Na to zdjęcie zbieramy like.
Wygrywa ten , kto będzie miał najwięcej lików.

Bardzo proszę przeczytać dokładnie Regulamin Konkursu tutaj kliknij
i zaakceptować :-)

Tak wygląda nagroda dla 3 pierwszych miejsc , niżej na zdjęciu . :-)
Pierwsze miejsce , drugie i trzecie po jednej koszulce :-)
Rozmiar będzie taki jaki życzy sobie wygrywający, dla dziecka, lub osoby dorosłej.

Życzę miłej zabawy :-)
Wasz Juliusz Cesar







Zapraszam na Konkurs , 
drugiej takiej koszulki nikt nie ma  :-))







Życzę miłej zabawy :-)



43 komentarze:

  1. Dla takiej koszulki warto wziąć udział, no i dla Julka rzecz jasna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł,Koszulka też!Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie żadnego zwierzaka nie mam... Ale życzę wszystkim uczestnikom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miła dla oka ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. HAha koszulka mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako, że ja wierna jak pies, mojemu Idolowi, więc nie mogę brać udziału...;o) Julek jest nr 1 !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka świetna, szkoda, że nie do twarzy mi w zieleni

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym tylko miała zwierzaka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowy konkursik wymyśliłaś powadzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super koszulka 😉 kolor idealny na lato 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Śmiesznie by było z napisem na koszulce "mam kota". ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka świetna ;) Chętnie bym wzięła udział gdybym miała zwierzaka...

    OdpowiedzUsuń
  15. może się skuszę, tylko zrobić zdjęcie mojemu zwierzakowi graniczy z cudem ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł.🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka - marzenie każdego kociarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja zrobię zdjęcie mojej suni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten konkurs to będzie hit 😋 czekam na fotki!

    OdpowiedzUsuń
  20. O raju, jaki przystojniak! Świetna koszulka!
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, może moje Tekla i Filemon wezmą udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaa! Wrócę z pracy i idziemy na sesję z moim pupilem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulka wyszła znakomicie! Juliusz jak zawsze pełen dostojeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22 maja, 2018

    Koszulka piekna. Juliuszu jesteś wielki. :) .

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia dla wszystkich w konkursie :) Ja niestety nie wezmę udziału :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny konkurs, ale nie wiem którego kota wybrac do konkursu, żeby reszta sie nie obraziła:-(

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł Juliuszu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na konkurs :) Ciekawe czy przewagę będą miały koty czy psy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój kot staje się coraz bardziej sławny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...