03/10/17

Jak uprzyjemnić sobie życie



Lato było deszczowe , czego bardzo nie cierpię.
Wrzesień był deszczowy i raptem wyskoczyło parę dni słonecznych.

Siedzę w domu z powodu pewnej dolegliwości
i nudno mi jak wszyscy diabli.
Pada hasło jedziemy na krótką wycieczkę, więc jedziemy...

Pojechaliśmy obejrzeć nową drogę rowerową , którą niedawno otworzono.
Droga długa , dobrych kilka kilometrów na obrzeżach miasta.
Piękna nowa i wygodna.
Ciągnie się przez osiedle na ul. Fromborskiej...


Tak zaczyna się ta stara część ścieżki rowerowej, 
która wygląda bardzo dobrze.





Niby jesień a zielono ... :-)





Dzika róża żółknie i ma czerwone owoce.





To jest już ta nowa część ścieżki rowerowej, długa , nowa i piękna okolica












I tak dojechaliśmy do końca ścieżki rowerowej, a kończy się przystankiem w lesie .
Bardzo fajne miejsce do odpoczynku....
Ale to już jutro ciąg dalszy ...




Początek nowej części ścieżki rowerowej





Z ostatniej chwili :


Nadal głosujemy w Fotograficznym Konkursie Jesiennym 
na najlepsze zdjęcie kota

Do głosowania zapraszam wszystkich !







50 komentarzy:

  1. Krysiu świetna sprawa taka trasa rowerowa, człowiek czuje się bezpieczniej. U mnie też brzydka pogoda, aż się nie chce nigdzie wychodzić.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna droga rowerowa.
    Krysiu i ja z powodu pewnej dolegliwości nie mogę iść w knieje. Ubolewałam nad tym, bo akurat było słonecznie. A dzisiaj leje. Ale mimo to uśmiecham się do Ciebie szeroko. :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. No taka trasa, to rozumiem, aż chce się wsiadać na rower, super!
    Mnie dziś obudziło dudnienie deszczu o parapet, a mówią, że gdy pada lepiej się śpi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa. A ja zarzuciłam rower chyba dlatego, że miałam jego przesyt w dzieciństwie i młodości:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super ścieżka rowerowa. Tylko się cieszyć i pedałować:)
    Ja mieszkam w okolicach Ojcowskiego Parku i pożal się Boże.
    W ogóle nie mamy ścieżek rowerowych:(

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdym mieście powinny być takie ścieżki rowerowe, mniej byłoby wypadków. W moim województwie zadbano o to. Nawet z okna widzę ścieżkę rowerową.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To porządne macie województwo :-)
      Pozdrawiam deszczowo niestety...

      Usuń
  7. Fajna ścieżka. :)
    Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, piękna pogoda oby taka była nasza jesień jak najdłużej wtedy wszyscy będziemy mogli korzystać z rowerowych ścieżek

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie ścieżki powinny być snandardem w całej Polsce. U nas niestety nie ma:(
    Piękna trasa! Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się mi, że bardzo by się mi spodobała taka trasa.
    Nie ukrywam, że uwielbiam wycieczki rowerowe.
    Kusząca forma spędzania wolnego czasu jesienią.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rower bardzo poprawia humor - przynajmniej mi! Choć na początku zawsze ciężko mi się zebrać do jazdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wycieczki rowerowe uwielbiam, wszystkie bez wyjątku. I te samotne, i całą rodziną, te krótkie i całodniowe. Ale jesiennej chlapy wręcz nie znoszę, złota polska jesień, pełna kolorów oczywiście, ale burości i szarości mówię stanowcze nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienne chlapy są najgorsze...
      Złota polska jesień owszem tak :-)

      Usuń
  13. Fajna trasa, ależ bym pojeździla na rowerze! Akurat jeszcze muszę to przełożyć że względu na dwa maluszki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ścieżka rowerowa jest rewelacyjna, tylko z nie skorzystać. U mnie niestety nie ma ścieżek rowerowych. Po drogach publicznych oraz po leśnych ścieżkach samej strach jeżdzić,a chętnych do jazdy rowerem nie ma.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie takie ścieżki rowerowe bo u mnie to tylko kostką wykładają. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W samym Lublinie nowe ścieżki są także asfaltowe, ale w okolicach i te starsze nadal w kostce.

      Usuń
    2. U nas też są takie w kostce starsze, ważne że jest ich dużo...

      Usuń
  16. Bardzo fajna opcja na umilanie sobie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie z dnia na dzien coraz bardziej widac jesien. Jest slonecznie i w miare cieplo ale liscie juz zlote. Nie narzekam bo kocham jesien :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że zdjęcia piękne <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna, słoneczna wycieczka - czego chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet się mie zastanawiałam czy w Cieszynie są inne ścieżki rowerowe poza jedną wzduż Olzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. i teraz sobie myślę, że tak planowalismy letnie wycieczki rowerowe, a lato minęło..klaudia j

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...