10/12/13

Irlandzkie Morze w Liverpoolu



Znać Morze Bałtyckie i nie obejrzeć Morza Irlandzkiego ??
Obejrzeliśmy :-)))

Było bardzo ciepło i świeciło słońce.
Ugotowałam  się w swoich ciuchach,
a Anglicy poubierani lekko i wiosennie...
W Polsce śnieg, śnieg i zima w pełni...






Za mała plaża jak dla mnie ,
ale za to promenada nad morzem ciągnie się tak z 10 km
i jest ładnie przystosowana do spacerów.






Ostatni dzień pobytu.
Wieczorem wracam do Polski.
Buuuuu... szkoda... :-)))

Miałam fajny urlop :-)




18 komentarzy:

  1. Zima była i się zbyła...:o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie,szkoda że nie słychać szumu morza.
    Cieszę,że jesteś zadowolona ze swojego pobytu w Anglii:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. rodorek.bloog.pl10 grudnia, 2013

    Szczęśliwej podróży:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja czekam na wiosnę i kwiatuszki :)
    Czekam na koniec zimy. Oby była krótka!
    A zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,że wypoczęłaś i zwiedziłaś to co chciałaś:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No faktycznie, jak słoneczko przyświeci to się ugotować można :-) Tylko ten wiatr...

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiiam ze tam tak cieplo. nie wieje od morza? ja tam bylam pare razy latem i mi leb urywalo:P

    przyjemnego lotu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Promenada super, ale wiesz brakuje mi wydm i powyginanych sosen :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki, aż szkoda wracać :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tam jest! Mam nadzieję, ze wypoczęłaś Krysiu! :) Szczęśliwego lotu i miłego powitania w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam że nie jesteś w Kraju. Również w takim razie bezpiecznego lotu-;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na północ - w Irlandii Półn. jest przepięknie, widoki niesamowite

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...