21/07/12

Podsumowanie Wakacyjnego Konkursu



Prywatne spojrzenie Karola Naczelnego Bloga na Wakacyjny Konkurs...





Do tej pory jestem zaskoczony ilością kotów w konkursie.
Dziękuję Wam bardzo raz jeszcze za uczestnictwo i za głosowanie koledzy i koleżanki !

Najbardziej ciekawe momenty od strony administracyjnej konkursu.

Emocje chyba były tak silne,że przysyłaliście maile
bez zdjęcia
bez adresu bloga
bez nicku

Czasami musiałem zachowywać się jak koci detektyw by z kontekstu wysnuć, kto to napisał... :-)))


Tak mniej więcej do połowy tygodnia zgłoszeń było kilka, lawina kotów  ruszyła w czwartek.
Przerażenie mnie ogarnęło czy dam radę logistycznie.
Dałem radę na szczęście :-)))


Sobota koniec zgłoszeń , spokojnie było cały dzień...
Po południu znowu zgłoszenia.

Nadeszła godzina prawie zero .
Stoję z łapą nad klawiaturą, by zamknąć przyjmowanie zgłoszeń.
3 minuty brakowało do zakończenia...
Już, już mam kliknąć koniec ....
Szast prast jest mail z Salemem :-)))
Mało nie padłem z wrażenia :-)))


Jeszcze 3 osoby zgłosiły się po zamknięciu, ale przykro mi, nie było możliwości, 
bo sondy zostały zamknięte.

Konkurs wakacyjny zakończony....
Miło było , ale już się skończyło :-) Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)

Karolek Naczelny Bloga

Coś jeszcze ??


Chyba już wszystko zostało powiedziane na ten temat


 Czas przenieść się na inne miejsce, idę stąd ...






18 komentarzy:

  1. Super Konkurs wymyśliłeś Karolku - gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolku....jest najlepszym Naczelnym:))))..teraz przyznaj sobie premie...może jakieś super kocie cukiereczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi zgadza się Karolku, Salem rzutem na taśmę załapał się do konkursu. Dziękuje za super konkurs, jesteś właściwa osoba na właściwym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, proszę Naczelnego... mój gość wakacyjny - Moment (czarno-biały) pozować nie chciał :( Może następnym razem?

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaka się galeria zrobiła, co jeden to piękniejszy:)ale ale Karolek i tak nr 1- wiadomo - bure są najpiękniejsze i już

    OdpowiedzUsuń
  6. Premia dla Karolka się należy za takie piękny konkurs:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Dzięki za wizytę. Tak Grzegorz znalazł druga połówkę. Poprzednio poszukiwał też różne polówki, ale ze szkła i pełne:) Następnie się je opróżniało:)
    Ja też to robiłem. Z resztą nie ma się czym chwalić!
    Konkurs na kota to bardzo dobry pomysł. Zauważyłem, że KOCIARZE, KOCIARY są w natarciu tez na FB. Psiarze i psiary powinny wziąć się do roboty!
    Pozdrawiam z na razie słonecznej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko proszę o powtórzenie konkursu, bo znalazłam zaprzyjaźnionego koteczka!!!:)Głaski dla Karolka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolku,
    spisałeś się znakomicie. W konkursie na Wspaniałego Organizatora Konkursów Wakacyjnych pierwsze miejsce masz pewne!

    Serdecznie Cię pozdrawiam razem z Wroną i innymi zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolku, świetny konkurs wymyśliłeś. Doskonale się bawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę brać udziału w takich konkursach ze wzgl. na brak posiadania takiej uroczej słodyczy, ale z wielką chęcią pobędę jako obserwator:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolku, gratuluje wspaniałego pomysłu :)
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia od Figla :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Naczelny jest pięknym i dorodnym kotem, ma w oczach kocią dumę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz tylko dama serca by się Karolkowi przydała........

    OdpowiedzUsuń
  15. Karolek spojrzenie ma powalające na kolana. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam umiejętności Karolka, tak to pięknie, sprawnie zorganizował - premia koniecznie od Rady Nadzorczej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spojrzenie ma takie, jakby mówił "SIAD!" do psa ;)... hi hi

    OdpowiedzUsuń
  18. Desta to piękny pies. Czy to jest Dog kanaryjski? napiszesz mi coś więceej o niej? Jest piękna, na to jedno jej zdjęcie sie zapatrzyłam i nie mogłam oderwaćć wzroku.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...