14/10/18

O olejkach eterycznych



Polecam bardzo ciekawy artykuł o olejkach eterycznych na candidę,
ale warto przeczytać również komentarze ,
bo tam również jest masa ciekawych informacji o olejkach na różne choroby.
Piszą o tym komentujący i Marlena też :-)

https://akademiawitalnosci.pl/olejki-eteryczne-na-candide/

A najbardziej zdziwiła mnie informacja ,
że olejek miętowy jest najlepszy na usunięcie candidy,
jestem zaskoczona, jak prostymi środkami można usunąć tyle chorób z naszego ciała :-)

Również w komentarzach , dlaczego nie można kłaść na skórę wszystkiego ,
co nam się podoba...









Zapraszam do nowej grupy
Promujemy Fanpage, Instagram i Blogi ...





A kto jeszcze nie zna  grupy PROMUJEMY BLOGI , to też zapraszam :-)







31 komentarzy:

  1. Muszę przeczytać, bo ostatnio coś kiepsko się czuję, nie wiem czy to jesień czy inna przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ide czytać olejki stosujemy do nawilżacza uwielbiam aromaterapie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejki eteryczne to u mnie codzienność. Relaksuja, odprężają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nigdy w życiu nie używałam olejków eterycznych, ale z chęcią przeczytam artykuł <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo tak olejki mają cudowne właściwości pod warunkiem, że wiemy jak ich odpowiednio używać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję na wiele sposobów, nie tylko jako aromaterapię ale nawet do utrzymywania czystości w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam olejków eterycznych, z chęcią poczytam o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam i raczej dobrze znoszę wszelkie aromaty, więc chętnie w wolnej chwili poczytam. Dziękuję za wskazanie linka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejki eteryczne stosuję na co dzień, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ich zapach, ale dokładniej nie zagłębiałam się w ich właściwości. Dziękuję Krysiu za linka.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy kupiliśmy odkurzacz Rainbow, w komplecie dostaliśmy kilka olejków zapachowych i wystarczy do wody wlać kilka kropli, aby całe mieszkanie pięknie pachniało.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedys sama stworzę olejek różany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejki są świetne:) dzięki za link:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejki tworzą klimat, bardzo fajny temat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam różne takie olejki, w tym roku przywiozłam z Bali a zapachy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz częściej widzę artykuły związane z candidą i nie wiem czy sam przypadkiem tego jakoś nie zbadać...

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejki eteryczne mają wiele właściwości. Warto je poznać, a o olejku miętowym słyszałam wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko zdarza mi się stosować, ale poczytam, może akurat zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się wreszcie przekonać do olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham olejki. Moj ulubiony to lawenda i pomarańcza, a ostatnio cynamon!

    OdpowiedzUsuń
  21. Klik dobry:)
    Dobroczynne właściwości olejków wykorzystywano w medycynie już w czasach starożytnych i trwa to do dziś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda, natura najlepsza na wszystkie schorzenia, a olejki to magia!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubie olejki eteryczne, świetne dla ciała i duszy

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię ładne zapachy, olejki również.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za olejkami nie przepadam, wolę herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zapachy zawsze są w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwiebiam szczególnie lawende obecnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam jeszcze olejków.

    OdpowiedzUsuń
  30. Olejki są cudne. Dobrze wiedzieć, że za ich pomocą można zwalczyć wiele dolegliwości. Muszę ten temat zgłębić. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy artykuł. Te olejki wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...