18/01/18

Coś się nie podoba ? ....



Śpię chyba normalnie, na poduszce i pod kołdrą.
Nie rozumiem waszego zdziwienia ...
Chyba mam prawo spać jak człowiek...

Wasz Juliusz Cesar





Czasami śpię inaczej




Tak mnie ostrzygli
Za co ??
Nic nie zrobiłem...
Zimno mi !




Tak wyglądałem przed ostzryżeniem, pozbawili mnie futra ,
więc w ramach rekompensaty śpię pod ich kołdrą.




KLIKNIJ w link i ZAJRZYJ , Wysoka JAKOŚĆ , atrakcyjna CENA , PROMOCJA do końca stycznia 2018 r. WPISZ przy zakupie KOD: tunelsport , a otrzymasz rabat w wysokości 17 %


29 komentarzy:

  1. Juliuszu Oni są dla Ciebie fajni. Po ostrzyżeniu też jesteś piękny. :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. I słusznie, trzeba się dobrze nakryć w czasie snu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierzę domowe korzysta z dobrodziejstwa bycia domownikiem😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaka zmiana, nic dziwnego, że musi się nakryć kołderką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. On jest wspaniały,, aż do zachcenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście nie wygląda na zbyt zachwyconego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko <3 z tym kotem to do filmu! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki groźny i piękny stwór:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klik dobry:)
    Sympatycznie wygląda pod kołdrą. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczaki coraz częściej zastanawiam się nad kotem w domu. Ale czekamy na końcówkę testów u synka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Julek mine ma lepsza niz Grupmy Cat :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity kot <3 Jego mina przedstawia moje nastawienie do styczniowej pogody hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak, moja mama miała dokładnie takiego samego rudzielca, niedawno musiała go uśpić. Zastanawiam się czy nie kupić jej kolejnego Rudziaka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostrzyżony , czy nie i tak cudny jesteś :)) Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kot :) Jego mina jest taka sama jak moja gdy ktoś mnie obudzi

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym Juliuszu Ciebie spotkała to bym nosek wycałowała.
    Slicznie pod kołderką śpisz, a co należy Tobie się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, minę ma jak nasz Borys, jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhh ten złowrogi wzrok :D
    cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kot za każdym razem mnie zaskakuje:) Jego miny są genialne! Żal nie robić mu każdego dnia zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. koty mają w sobie coś takiego, że człowiek patrzy i patrzy i nie wie czy one się tak nam przyglądają czy filizofują

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest domownikiem, więc należy mu się;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nasze psy zawsze sypiały podobnie :) Ależ on ma minę - koci arystokrata :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...