11/12/17

Jak pozbyć się choroby w prosty sposób..


Jak zwykle zajrzałam na Akademmię Witalności tutaj kliknij

Wpis , który przeczytałam z wielką ciekawością.

Jakiś czas temu czytałam o tej metodzie , ale nie widziałam, jak to się robi dokładnie...
Ponieważ metoda została opisana bardzo szczegółowo nie będę się powtarzać, ale proponuję , aby wszyscy którzy chorują sprawdzili, czy im to nie pomoże
i czy ich to nie dotyczy.

Najpierw pomyślałam ,że co mi to da przeczytanie a jak przeczytałam to się ucieszylam, może wreszcie uporządkuję ten swój organizm, który z czymś walczy a ja nie wiem z czym...







Test jest bardzo łatwy i do przeprowadzenia w domu  , sama go zastosuję i Wam zakomunikuję, jakie były wyniki.
Do napisania tego wpisu zainspirował mnie ten komentarz na moim blogu.



A ja napiszę prośbę o zdrowie, bo już zmęczona jestem chorobą,a poprawy nie widać...
OdpowiedzUsuń





23 komentarze:

  1. A wiesz, że chętnie bym się nawet skusiła na jakiś dobry sposób?
    Chyba złapało mnie zapalenie krtani...
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby to był sposób na ogólna poprawę, bo leki jakoś słabo działają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę czasochłonna terapia,ale chyba warto spróbować,by przekonać się co nam szkodzi:)
    Dzięki za info.
    Serdeczności zostawiam Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie za bardzo kłopotliwa, ale jak się jest u kresu wytrzymałości to warto sprobować. Będę czekać na Twoje wyniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tak przeziębiona, że nawet mi się czytać nie chce:-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Krysiu w testowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z checia poczekam na twoje wyniki. Wtedy sprawdze sama 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten artykuł.
    Chętnie dowiem się, jak tam wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że przedstawiłam tak mało faktów, że własciwie nie wiadomo oco chodzi, jesli nie kliknie się w link

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące! Czekam na dalsze opinie z testowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, czekam na wyniki. Artur

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na dalsze newsy związane z testowaniem różnych stron.:-) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis. Na pewno zrobię taki test w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej i jak masz jakieś efekty? Pozdrowienia: -)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujące. Choć czepiłabym się testów alergicznych. Szkoda,że nie pisze się o biorezonansie magnetycznym. Testy kosztują 130 zł, a alergii można się pozbyć w szybkim tempie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam dziewczyny z Akademii Witalności, byłam na ich wykładzie, mają meeeega wiedzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dość ciekawa metoda :) Nigdy o niej nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe podejście do tematu odżywiania, co nieco o tym słyszałem, ale nie zagłębiałem się zbyt mocno w ten temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe to żywienie :D mimo wszystko zawsze dodatkowo słodycze idą w ruch hihihih

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...