24/11/17

Zielona pietruszka


Ciagle jest , ciagle zielona pomimo przymrozków, ciągle się trzyma i niech tak pozostanie jak najdłużej. Rośnie w takim zacisznym miejscu prz oknie.
Bardzo lubię taką zieloną pietruszkę jako dodatek do różnych potraw, pachnie mi latem i przyjemnością.




Okno zostało zabezpieczone, aby kochane koteczki nie wychodziły z domu w tym roku, dopóki się nie przyzwyczają do nowego miejsca.Niestety nic się nie ostanie ząbkom i pazurkom i pomimo ,że siatka specjalna wygryzły małą dziurkę, ale na wiosnę i tak to wszystko zostanie zlikwidowane, a koty bedą wychodzić, na szczęście dzielnica spokojna. Pietruszka właśnie rośnie pod tym oknem :-)




21 komentarzy:

  1. Pietruszka trzyma się świetnie. Niech rośnie, niech rośnie jak najdłużej. Ładnie wygląda w dużej ilości, pod oknem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pietruszkę do wszystkiego, zawsze mam zamrożoną:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowo to wolę koperek.Ale każda "zieloność" o tej porze roku to atrakcja.Musisz tę dziurkę "zacerować lub załatać", bo niedługo kotki wymyślą sposób jak się przez nią wydostać na zewnątrz.
    Zwierzątka są bardzo sprytne.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest takie miejsce tuż przy oknie dla tego cudownego pietruszkowego bogactwa:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jeszcze rośnie - i mięta, i pietruszka, i lubczyk, i kilka innych też - lekkie przymrozki im nie przeszkadzają. Koperku , bazyli i kolendry już niestety nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. My tez lubimy pietruszke, dużo już jej pomrozilam a jeszcze jej tyle w ogródku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj a ja z pietruszką jestem na bakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu, tę pietruszkę naciową to ja nawet zimą spod śniegu wygrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze! tez musze sobie sprawic taki domowy ogrodek

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w domu tylko ja jem pietruszkę - moje chłopaki jej nie trawią i bardzo nad tym ubolewam...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zielonej pietruszki nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bo ostatie deszcze i wichury w moim ogródku narobiły trochę szkód.

    OdpowiedzUsuń
  13. O jacie ale tego wyrosło :) nie ma jak świeża zielenina :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się trzyma. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale niespodzianka :) Pietruszka w takim miejscu

    OdpowiedzUsuń
  16. No to spróbuj zasadzić kocimiętkę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pietruszkę. Zawsze sobie trochę mrożę na sezon zimowy :) Ale fakt - kocie pazurki są wszechmocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć takich ilości, ja za to pieczołowicie w ogródku hoduję włoską pietruszkę bo ma ładniejesz liście.

    OdpowiedzUsuń
  19. pietruszkę uwielbiam we wszelkich koktajlach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pietruszkę! Jest pyszna !!! Muszę sama ja wkręcić do ogródka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...