02/10/17

GŁOSUJEMY ! KONKURS JESIENNY KOT !



Głosujemy od 02.10.2017 r. godz. 06:00
do 04.10.2017 godz.20:00


Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !


Można rozmawiać o wszystkim W KOMENTARZACH tylko nie o kotach,
które biorą udział w Konkursie !!!


Na swoich i innych blogach 
należy reklamować , spamować 
i zapraszać do głosowania !!!

Kto może głosować ?

Wszyscy tutaj zaglądający 



Wybieramy zdjęcie, które nam najbardziej się podoba 

Sonda do głosowania jest na dole wpisu...




Fotograficzny Konkurs Jesienny
Temat : 
JESIENNY KOT









GODZINA 20:00 KONIEC GŁOSOWANIA









Wszystkim głosującym dziękujemy 
za głosy oddane na zdjęcia koteczków :-)




NAGRODY

1. Legowisko jesienne dla kotka nawet dużego lub 2 małych ,
z osobną poduszką, łatwy do prania
miękkie , przytulne , takie na jesienne dni
    Żwirek silikonowy DiamentiQ

















2. Laserek do zabawy z kotem , kształty do zabawy różne
plus baterie
świetna zabawa w jesienne dni
Żwirek silikonowy DiamentiQ






3. Żwirek silikonowy DiamentiQ
żwirków nigdy dość, zawsze się przyda :-)







41 komentarzy:

  1. Troszkę mnie nie było, ale powracam i już zagłosowałam.
    Urocze Kociaki, aż Ciężko wybrać ;)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany. :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany na jednego z pięknych rudzielców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane, typ mój/a jest słodki/a:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany, jeden z nich skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie koty są śliczne, szkoda, że można oddać tylko jeden głos.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. jako, że nie ma brzydkich kotów, to tak naprawdę nie głosujemy na kota, tylko na fotografa/kę, na najlepsze ujęcie...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglosowalam. Ciezko bylo, bo gdyby nie tematyka, to glos dostalby inny kot, ale jak jesienny to jesienny. Wszystkie kociaki fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No same piękności się pojawiły i wybór jest trudny.
    Pooglądam jeszcze i idę głosować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne koty! Zagłosowałam, choć wybór trudny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam, choć nie lubię wybierać, bo wszystkie koty uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyskie kociaczki słodkie ale moje serce skardł rudzielec Frycek !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybór ogromnie trudny, bo co jeden to piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Zagłosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam:)) Wszystkie koty są piękne, wybór ogromnie trudny.

    OdpowiedzUsuń
  16. trudno było sie zdecydować ale głos oddany:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To był ciężki orzech do zgryzienia, zagłosowałam, a mój wybraniec widzę prawie na końcu :-( z taką słodką mordką. Ale tak naprawdę wszystkie te mordki są słodkie :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowałam. Wszystkie kiciusie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zagłosowałam, a tak poza konkursem daję tego ancymonka:

    https://i.pinimg.com/736x/10/60/2c/10602cae7ebb4233cb20429a839ddbda--cat-stuff-elvis-presley.jpg

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zagłosowałam, a co! :)
    Wszystkie koty są prześliczne, ciężko było wybrać to jedno, jedyne, najpiękniejsze dla mnie zdjęcie.
    W sumie, żałuję, że nie wzięłam udziału w konkursie - niestety, nie miałam czasu zrobić sesji żadnemu ze swoich kotów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy jeszcze można dołączyć do konkursu? Jakoś mi umknął, nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trwa głosowanie, nie ma takiej możliwości przykro mi...
      Przy następnym konkursie zapraszam :-)

      Usuń
  22. Głos oddany.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy koteczek śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest błąd w dacie zakończenia konkursu. Powinno być 4.10 a nie 4.06.

    OdpowiedzUsuń
  25. Głosuję. W razie gdyby mi się poszczęściło,moją wygraną proszę W całości przeznaczyć na schronisko dla kotów. Potwierdzenie ze schroniska ew.zamieścić na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Skoro zakończenie 4.10, to dlaczego już nie mogę zagłosować? Otwiera się sonda z wynikami, wczoraj było inaczej i klepnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosować można tylko jeden raz ...ja też niestety głosowałam tylko jeden raz :-) Nie można codziennie...

      Usuń
  27. Dlaczego mogę głosować tylko na jednego???
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sonda..jest problem z sondami niestety...taka jak chcę nie działa tutaj, ta jest i tak najlepsza...to są darmowe sondy...

      Usuń
  28. Zagłosowałam. Wszystkie piękne, ale moje serce skradł czarnulek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za wszystkie głosy oddane na mojego rudzielca ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...