16/08/17

OZONATOR



Przyjechał , jest , został kupiony OZONATOR
Własnie ten , wypatrzony i wybrany.

Jest taki jaki chciałam , nie za duży nie za mały taki właśnie do domu.

Ma bardzo wiele zastosowań.
Ma tak wiele,że muszę je wszystkie po kolei wypróbować i zastosować. :-)



Ładnie zapakowany , świetnie nadaje się na prezent, cena: 245,- zł .



Starannie zapakowany




Pierwsze co zrobiłam,
to wstawiałam do pokoju telewizyjnego , w którym przewija się najwięcej ludzi i kotów
i włączyłam ozonowanie. Ozon zabija bakterie, wirusy, pchły...

Zapach jak to zapach ozonu, wywietrzyłam i jest świeżo.

Tak jest napisane na stronie :

6. Ozonowanie pomieszczeń: pokoi, kuchni, łazienek, sanitariatów,
garaży, piwnic itp.- skutecznie je dezynfekuje i
usuwa wszelkie zapachy jak dym papierosowy, stęchlizny,
zapach moczu, zwierząt domowych itp. 

Ozon jest gazem , a więc wejdzie w każdą szczelinę.

Jest to bardzo ważne , kiedy w domu pojawiają się koty wolnożyjące , którym pomagamy.
Duża ilość kotów przychodzących wychodzących i zaczynają się wirusówki.

Wszystkie te wirusy zabije ozon.
Warto zakupić ,
bo jest to nieduży wydatek w porównaniu do tego, ile kosztuje choroba wirusowa w stadzie.
Jest używany w gabinetach weterynaryjnych.

Dotyczy to też ludzi.
jakakolwiek epidemia wirusowa , a na jesieni zaczną się grypy
i ozon zabije wszystkie wirusy i zarazki.


OZONATOR można zakupić tutaj 



Ozonator czy jonizator zajrzyj tutaj część druga ...



51 komentarzy:

  1. Nie słyszałam dotąd, dzięki za info, nie wiadomo kiedy może się przydać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informacje 😊 słyszałam,może się skuszę.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo ma wiele funkcji.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Napisz Krysiu, jak dziala. Bo sama sie rozgladam, dla siebie i dla corki. Rozumiem ze trzeba wyjsc z pomieszczenia, i zwierzeta tez wyprowadzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pisać na bieżąco, bo mnie samą ten temat bardzo interesuje.
      Tak , pokój zostawiasz pusty, bez ludzi i zwierząt.

      Usuń
  4. Korzystamy z jonizatora od kilku lat...Powietrze jest rzeczywiście inne (choć teraz to już nie odczuwamy jego pracy), świetnie robi roślinkom domowym...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę , jak fajnie, też tę funkcję wypróbuję...

      Usuń
    2. Jonizator a ozonator to nie to samo.

      Usuń
    3. Ale ten mój ma 2 funkcje ozonowanie i jonizowanie...

      Usuń
  5. ciekawe jak sie sprawdzi:) i to tam jakieś wkłady trzeba wymieniać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie ma ,żadnych wkładów, włączasz jak wentylator, w środku urządzenie przetwarza powietrze na ozon i tym dmucha na pokój.
      Tak w skrócie i na prosty język :-)))
      Ozon ten sam co powstaje po burzy.

      Usuń
  6. Ciekawe urządzenie. Jeśzcze o nim nie słyszałam i jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że to tak przydatne urządzenie.
    Super! Jak to człowiek zawsze może poszerzyć horyzonty.
    Dziękuję za informacje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo wiele zastosowań.
      Pozdrawiam serdezcnie :-)

      Usuń
  8. Bardzo mnie to interesuje Krysiu. Tylko jak koty odizolować ? Czy wystarczy zamknać je w innym pokoju?
    Czy szczelinami do nich nie dotrze i im nie zaszkodzi ?
    Jak długo się ozonuje pomieszczenie ?
    Będę czekać na dalsze relacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jak duże masz mieszkanie.
      Ja jednak wyprowadzam kota do innego pomieszczenia na innym piętrze.
      Ale można drzwi i dziurkę od klucza okleić taśmą.
      To zabezpieczy.y, ale w dużym stężeniu może podziałać na płuca jak kwas .
      Tutaj jest bezpieczne stężenie, bo ja wchodziłam w trakcie i wyszłam.
      Nic mi nie było.
      Nastawiam na pół godziny ozonowanie .
      Robię coś innego i zapominam i czasami wchodzę do pomieszczenia po 2 godzinach.
      Można wejść od razu po poł godzinie i wywietrzyć.
      Urządzenie chodzi najdłużej pół godziny.
      Nie nastawiam na dłużej, nie ma potrzeby.

      Usuń
    2. Małe mieszkanko , chyba trzeba będzie koty wynieść z domu . Albo zaklejać drzwi tam gdzie będą koty ;-)

      Usuń
    3. Myślę ,że lepiej by było koty wynieść,
      ale możesz skrócić czas działania o połowę i ozon ,
      który jest gazem na pewno zadziała.

      Usuń
  9. Nie słyszałam o ozonatorze ale przyjrzę się bliżej twoim eksperymentom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatne przy kotach i zwierzętach w szczególności, po chorobie by nie zarażać innych...np zarazki grypy zabija...

      Usuń
  10. Ja Cie bardzo przepraszam, ale nie wiem czemu...odczytalam onanizator...
    moze to wina moich nowych szkiel???
    Milego uzytkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna rzecz. Nie słyszałam o czymś takim.
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra rzecz :-)
      Będę pisać o nim dużo...
      Pozdrawiam Aniu !

      Usuń
  12. Jednak uważaj z ozonem (choć uwielbiam jego zapach po deszczu) trzeba uważać. Wydzielają go kserokopiarki. Obserwowałam przez kilka lat oczy męża, gdy dużo przy nich pracował. Stąd ostrzeżenie dla kobiet w ciąży przy obsłudze.
    Ciekawa jestem czy kociamberki znalazły nowych opiekunów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ,że trzeba uważać , wiem o tym,
      dlatego wietrzy się po ozonowaniu a nie siedzi w wysokim stężeniu.
      Dziękuję za informację, dobrze wiedzieć.
      Kociambry jeszze domku nie mają...

      Usuń
  13. Przy wielu zwierzakach to sprzęt chyba nieoceniony. Sama się zastanawiam, czy nie kupić, ale z drugiej strony czekają mnie teraz duże wydatki. Więc może później o tym pomyślę. Ale dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozonator przydaje się do wielu różnych sytuacji ...
      Będzie więcej wpisów na ten temat...

      Usuń
  14. Super, myślę że to niezwykle przydatny sprzęt ;]
    Pozdrawiam, Martyna z Wpuszczona w maliny

    OdpowiedzUsuń
  15. Też by mi się przydał taki sprzęt. Dzięki za post.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. to dla mnie całkowita nowość! dzięki, że o tym piszesz. klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie ozonowanie jest poniekąd jakimś sposobem aby pozbyć się przykrych i uciążliwych zapachów. Ja jednak również często korzystam z neutralizatora zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ ponieważ moim zdaniem działa on najlepiej ze wszystkich dostępnych środków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiac to jakos nie bardzo jestem przekonany do takich urządzeń. Uważam, że ozonownaie powinna wykonywać profesjonalna i sprawdzona firme taka jak na przykład Airozone . Ostatnio robili oni ozonowanie u mojego znajomego w firmie i jak sie tam teraz wchodzi to na prawdę czuć różnicę w powietrzu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie miałam okazji nigdy stosować takich rzeczy więc w ogóle nie wiem co o tym mam sądzić. Mi bardzo podoba się oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/kategoria/oczyszczacze-powietrza/ który z powodzeniem stoi u mnie i odpowiednio jonizuje oraz filtruje powietrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powietrze w domu powinno być również odpowiednio nawilżone. Zbyt suche powietrze zazwyczaj jest główną przyczyną powstawania różnych podrażnień skóry. Aby zapewnić dobrą wilgotność powietrza, warto jest wyposażyć się w urządzenia do jego nawilżenia. Nawilżacze powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza są zwłaszcza świetnym uzupełnieniem domowej klimatyzacji, która osusza powietrze. Dobrze nawilżone powietrze z reguły jest czyste i zawiera o wiele mniej szkodliwych bakterii.

      Usuń
  23. Ozonowanie mieszkania należy zostawić specjalistą, ponieważ tylko oni są w stanie zająć się tym w profesjonalny sposób. Na stronie https://optimal-osuszanie.pl możecie znaleźć sobie firmę, która wykonuje właśnie takie ozonowanie oraz osuszanie mieszkań w Warszawie. Każdy może się do nich zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam, ozonowanie bardzo się przydaje w codziennych czynnościach, choćby do warzyw i owoców

    OdpowiedzUsuń
  25. Coraz więcej osób kupuje ozonatory, które podobno doskonale się sprawdzają jeśli chodzi o oczyszczanie powietrza https://majsterkujsam.pl/ozonator-opinie-ranking/ . Można sobie spokojnie wybrać odpowiedni dla siebie. Różnią się trochę między sobą funkcjami i ceną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam rozszerzenia do Zimbry od firmy https://www.intalio.pl/pl – rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie napisane. Pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...