26/07/17

Jak złapać drugiego dzikiego kota ?


Jak ciąć to wszystkie koty, całe stado...
Wczoraj było tak rozrywkowo zobacz...

Skoro z Szarusią poszło tak rozrywkowo obawiałam się ,
że Koteczka Miłeczka też mi da popalić.

A ta pozwoliła się wziąć spokojnie i włożyć do transporterka bez problemu..
Przecież nie zawsze musi być trudno :-)))

Brakuje mi do kompletu Srebrnego i to mi się nie podoba,
bo jest duże ryzyko ,że nie będzie okazji go kastrować...



Bezdomność w pełnym świetle


Nie mam gdzie pójść po deszczu




Drapię się , pchły ??




Coś bym zjadła




Nudno



Zobacz jaki ładny mam brzuszek






Przydałby się własny domek, własny kąt, jestem przecież taka miła...
Oddam całe moje kocie serce...

Czy ktoś mnie przygarnie pod swój dach ?



Wątpię - odpowiada echo - jest was za dużo...



21 komentarzy:

  1. Bledne kolo z tymi bezdomnymi psami i kotami. Jest ich za duzo, a wciaz rodza sie nowe, bo czlowiek jest durny. Cale szczescie, ze sa takie osoby jak Ty, jak Gosianka i wiele wiele innych podobnych, bo byloby znacznie gorzej. Robicie swietna robote, dzieki. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mam wrażenie ,że w ciągu ostatnich dwudziestu lat populacja psów i kotów bezdomnych zmniejszyła się radykalnie...
      teraz bezdomny pies na ulicy to rzadkość, właściwie to nie widuje..
      Kotów tez jest zdecydowanie mniej...
      Jednak uświadamianie coś daje...

      Usuń
  2. No cóż można powiedzieć? Chciałoby się takie sierotki wziąć wszystkie, ale rozum podpowiada co innego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak zawsze mam jakieś koty w domu :-)
      Taka karma...
      Namawiam też innych, by brali zwierzątka...

      Usuń
  3. Klik dobry:)
    Ładny ten biały z łatkami kot.
    Pozdrawiam serecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym tak patrzeć i patrzeć na zdjęcia kotów.
    Po prostu są piękne - dostojne, nieco majestatyczne, ale i takie tajemnicze.
    Oby kotka znalazła szybko dom.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i dobrze wychowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ile tych kotów u Nas się błąka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. płakać sie chce że wciąż tyle kocich nieszczęść i tak wiele do zrobienia. Wasza wspaniała trudna praca to kropla w morzu potrzeb. A jak wiadomo krople drążą skałę. Miłeczka słodka koteczka mam nadzieje szybko znajdzie dom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba działać , chociaż tyle ile człowiek może...

      Usuń
  8. Moja szwagierka, która mieszka na wsi, ma 15 kotów :-) Przygarnia wszystkie jak leci. Jedne przychodzą, inne odchodzą i tak się kręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że chociaż kastruje i sterylizuje...

      Usuń
  9. Całe szczęście, że działasz i wyłapujesz oraz poddajesz kastracji te wolnożyjące bezdomne zwierzaki, dzięki temu nie rodzi ich się coraz więcej.
    Niestety nie mogę przygarnąć, za dużo mam problemów z moją jedną jedynaczką Mozartem.
    Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy może, ale możesz wspierać organizacje pomagające kotom...

      Usuń
  10. i really likes your blog!
    You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...