25/04/17

Mr Doo



Dawno nie było o moich pieskach....

W sobotę mieliśmy mnóstwo zabawy, co kawałek przysmaku, to była wojna ...
Zabawa pod tytułem : Ja chcę ten, ten właśnie kawałek...

Tutaj można kupić te świetne przysmaki...
Nazywają się Mr Doo.
Psom wyjątkowo się spodobały.
Suszone kawałki mięsa.

Pachniały smakowicie nawet dla mnie i nie brudziły moich rąk .
Nie pozostawiały żadnych nieciekawych zapachów na moich rękach.
Bierze się te kawałki do  ręki bez oporów.
Za to bardzo duży plus.






Uśmiałam się z min psów , które siedziały wpatrzone w te kawałeczki jak w obraz...
Musiały wyjątkowo dla nich ładnie pachnieć...
Jadły ze smakiem ..



Jest , chwila smaku i nie ma :-)))




















Plusy przysmaków Mr Doo:

...smakują psom
...dość spore kawałki
...ususzone w sam raz
...nie są za twarde
...mały czy duży pies na pewno je pogryzie
...przysmak naturalny
...nie brudzi rąk
...nie zostawia brzydkich zapachów

...wygodne opakowanie
...łatwo się otwiera na spacerze
...6 rodzajów smaków i wszystkie są extra





Minusy :

... nie widzę , pyszne przysmaki dla psów



Z przyjemnością mogę polecić ten  przysmak dla naszych piesków.

Z tych przekąsek moje psy i ja byliśmy bardzo zadowoleni.

Można je kupić  tutaj MR DOO  w sklepie internetowym Krakvet, gdzie jestem jego klientką od samego prawie początku istnienia w Internecie, a trochę to już lat minęło :-)

Chyba wszyscy znają ten sklep mam nadzieję ?? :-)

Podać linka ? Proszę bardzo tutaj kliknij Krakvet  .













18 komentarzy:

  1. Takich jeszcze nie mielismy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też ,a wyjątkowo smaczne były, chociaż nie próbowałam ich osobiście, ale zapach prawidłowy...

      Usuń
  2. Powiem Ci, że gdy oglądam reklamy przysmaków dla psów czy kotów to sama mam na nie ochotę, taka wołowina w sosie własnym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie Krakw=vet ostatnio wpienia bo opóźniają bardzo dostawy, a jestem ich wierną klientką od 11 lat. I nic mi nie proponują do testowania. A psiak śliczny, pogłaskałabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze mam dostawy z Krakvetu szybko i to co chciałam...
      Wiesz, tam też pracują ludzie i różnie to bywa...
      Dziękujemy za głaski...

      Usuń
  4. widzę że smakołyk smakuje psinie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że pieski zadowolone i im smakuje.
    Mój Ciapek jest strasznie wybredny, nawet jeśli chodzi o przysmaki...
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że te przysmaki by mu smakowały...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Niektore przysmaki albo jedzenie dla psow tak cuchna, ze slabo sie robi. Dla mnie tez bylby plusem przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat pachną bardzo ładnie, delikatnym mięsem o właściwym zapachu.
      Nawet zaskoczona byłam, że tak przyjemnie..
      Masz racje większość jest śmierdząca...

      Usuń
  7. Będę pamiętać jak znowu pies będzie w naszym domu. W zeszłym roku pożegnałam ukochaną suczkę, która była z nami prawie 16 lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och Krysiu!
    Gdyby ten kawałeczek mięska był na talerzyku, to kto wie?
    Czy i ja bym go nie zjadła?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre były , dobre :-)))
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Czego to ludzie nie wymyślą, ale i psom się należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekąski są od lat produkowane dla piesków...
      Te są smaczne akurat i pachnące...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...