29/03/17

Wodnik



W niedzielę było pięknie i pojechaliśmy do Wodnika.
Mieści się tutaj Jachtklub Elbląg i miejsce postojowe dla jachtów.

Wodnik oferuje również usługi noclegowe
tutaj kliknij Pokoje Gościnne 

 Latem zawijają tutaj również obce jachty i nocują.



 




 Miejsce na ognisko 



Jachty jeszcze nie na wodzie , ale stoją na brzegu zakryte.



 Pusto na razie jeszcze nie sezon...





Nasze rowery odpoczywają...



Przywitał nas kotek :-)



Czekamy na ciepłe wiatry i zapraszamy do Elbląga turystów  ... :-)





39 komentarzy:

  1. W Elblągu jeszcze nie byłam, ale wszystko przede mną:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy lata temu zawitałam na dwa dni do Fromborka i od tamtego czasu o niczym innym nie myślę, jak znaleźć czas by ponownie zawitać w ten rejon i oczywiście zwiedzić Elbląg i całą mierzeje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam. Fotki śliczne. Kotek piękny i pięknie pokazany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo wody macie, lubie wodę, komentarz mi się nie pokazał ?
    pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo tu wody dużo :-)))
      A nie wiem, co się stało z komentarzem ??
      Pozdrawiam...

      Usuń
  5. Ładnie, błękitnie i pogodnie. Swój sezon rowerowy zacząłem wczoraj.

    Dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my cały rok tak jeździmy :-)
      Będę zaglądać :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Chciałabym zobaczyć Twoje miasto.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nigdy nie byłam w Elblągu. Wiele razy byłam w Malborku, a stamtąd to już niedaleko. Zawsze jednak brakowało czasu, by odwiedzić to miasto. Ostatnio miałam ogromną ochotę na to, by popłynąć w rejs Kanałem Elbląskim, ale znów zabrakło czasu. - niestety. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, jakoś żyjemy ciągle w pospiechu nawet na wakacjach :-)))
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Piękne miejsce na wyprawę rowerową. Szkoda, że nie macie jachtu ;)
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miejsce , ale my tam jeździmy również z innych względów :-)
      Gorąco pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. ale tam fajnie :) marzy mi sie taki wypad....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież masz morze i to dużo tego Bałtyku :-)

      Usuń
  10. Cudne zdjęcia, piękna wiosna! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotografie wołają, by się tam znaleźć :) A kicia cudna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, Krystyno.

    Też jestem z Jeziornej Krainy i Twój wpis zbudził moje żeglarskie tęsknotki:)
    Na szczęście już niedługo...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście :-)
      My to już szykujemy jacht :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Nie byłam jeszcze w Elblągu,nie byłam jeszcze w wielu miejscach,ale może kiedyś...
    Ładne fotki i koteczek co lubi witać ludzi:)
    Pozdrawiam Krysiu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w wielu miejscach nie byłam i nie będę...
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu :)

      Usuń
  14. Ładne miejsce i ładnie się nazywa:) Kotek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym się tak powygrzewała do słoneczka...
    A widoki piękne. Miło popatrzeć na te zdjęcia!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ośrodki wypoczynkowe przed otwarciem sezonu, a nie te mrowiska po otwarciu - co to za wypoczynek w hałaśliwym tłumie? Trzeba więc korzystać póki się da :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że w tym Wodniku, to całkiem przyjemnie jest. Tak poza sezonem, zawsze najlepiej - z daleka od tłumu.

    Kocio na ławce też przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kiedyś tam zawitam. Mam rodzinę w Elblągu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...