poniedziałek, 21 stycznia 2013

GŁOSUJEMY ! Konkurs styczeń 2013



Głosujemy od 21.01. 2012 godz. 05:00

do 24.01.2012 godz.20:00
Sonda do głosowania znajduje się na końcu wpisu !



Ogłaszam ciszę wyborczą na tym blogu !

Można rozmawiać o wszystkim tylko nie o kotach :-)))



Na swoich i innych blogach należy reklamować , spamować 

i zapraszać do głosowania !




Zdjęcia w większym rozmiarze i głosować można też tutaj
http://kotostory.blogspot.com/

 


 Do Konkursu zgłosiły się następujące kotki i pieski :




1. Sean i Sugar




2. Sam i Lucyfer





3. Skubi i Filip




4. Iwan i Ruda

120 komentarzy:

  1. Bardzo trudna decyzja,
    ale po długim namyśle wybrałam
    i zagłosowałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już głos swój oddałam, wszystkie są śliczne.
    Napisałam u siebie na blogu odpowiedź o tej wannie w komentarzyku - zapraszam.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za jedno i za drugie :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Krysiu zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle, trudne wybory.
    Ale nie było napisane, że będą łatwe....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też spełniłam swój obywatelski obowiązek:)miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za swoich faworytów, głosik oddany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dla wszystkich, ja już zagłosowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. spełniłam obowiązek... a raczej przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dowcipne, bardzo! Zgłoś się również wtedy będziesz miała takowa satysfakcje tkwić w takim również konkursie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dowcip tylko szukanie informacji :-)))

      Usuń
  10. wszystkie mi sie podobaja ,ale juz decyzja zapadla i zaglosowalam:P

    OdpowiedzUsuń
  11. poszło...ale nie było łatwo:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos oddany. Ale zgadzam się z przedmówcami - naprawdę trudno było wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  13. i głos oddany. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Głos oddany, ale trudno było wybrać, bo wszystkie są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście głosowałam już z samego rana :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Głos oddaję, choć nie wiem czy się aby w w/w terminie zmieszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      chociaż nie rozumiem w czym problem ?
      Możesz głosować raz i jeżeli już zagłosowałaś to jest ok.

      Usuń
  17. Przepraszam .Ja ex aequo przyznałabym nagrodę dla dwóch.
    Co mam zrobić ?
    Bardzo wyrównany poziom.
    Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosować na jednego faworyta
      a o zagłosowanie na drugiego poprosić sąsiada.
      Ze swojego komputera możesz oddać jeden głos niestety.

      Usuń
  18. oby nie za prędko! ja chcę jeszcze pohopsać po śniegu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tydzień ma nie być zimy
      i całe szczęście :-)))
      Nie lubię zimy...

      Usuń
  19. zagłosowałam :D
    Ale był trudny wybór!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasna, chodzić i prosić przecież o głosy nikt nie będzie, bo albo się coś komuś podoba albo nie, ale informacja jest potrzebna, bo kto w ogóle o tym wie i zna Twój blog? Tylko co po niektórzy? Zgłoś się to jest najlepsza reklama, tak to potraktuj a nie jak konkurs, w konkursie tak jak w życiu liczy się tylko szczęście a nie wszyscy je mają, ktoś musi być ostatni żeby inna osoba mogła być pierwsza, tak naprawdę w tym wszystkim liczy się chęć, szczerość i prawda... tylko kogo na to stać? Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz zachęcam , nie potrzebujesz na to czasu, właśnie na to nie potrzebujesz go tak wiele jak na inne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...jeżeli o reklamę chodzi to chyba warto...
      Muszę się przyjrzeć...

      Usuń
  21. Głos oddany:-))) Ale wybór był bardzo trudny...

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu się zdecydowałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobione;) Choć decyzja trudna,bo wszystkie cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle wszystkie super i każde powoduje uśmiech na mojej twarzy. Jak tu wybrać to jedno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , samo życie :-)

      Usuń
  25. Piękne zwierzaki, jak zwykle, później wpadnę pooglądać dokładniej i zagłosować :)
    pozdrowieni!

    OdpowiedzUsuń
  26. zagłosowałam:-)
    ale mam prośbę.
    Matrix Inkwizycyjny jest ciężko chory. Inkwi nie miała nastroju, żeby wystawić go do konkursu. Czy zgodzicie się, żeby pokazać jego fotkę- poza konkursem? I. się ucieszy. A może znajdzie się jakaś nagroda pocieszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-)
      Oczywiście przyślij fotkę :-)
      Znajdzie się nagroda pocieszenia ...

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Lotko kochana ....:-)))
      Na moim blogu nie wolno reklamować ani kotów ani numerów...

      Usuń
  28. właśnie oddałam głos na swojego faworyta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krysiu Droga, mylnęło Ci się w datach głosowania :))na początku posta !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łomatko...faktycznie , dziękuję bardzo...już poprawiam...

      Usuń
  30. ;-)))
    ehh... poważna konkurencja ale głosik oddany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Jest konkurencja jest...

      Usuń
  31. Zagłosowałam!Piękne zdjęcia.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Głos oddany:))

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wielki problem. Zagłosowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. SUPER, nie mogę się zdecydować, jeszcze pomyślę, ale już nie dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  35. Glos oddany:) Fantastyczne zdjecia, kazde jedno.. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak cisz t cisza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ mamy dowcipne koleżanki blogowe:)Zagłosowano raz!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie cudowne, ale ja już miałam swoich faworytów:)
    Głos oddałam i czekam na ich wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne fotki,z przyjemnością zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu jest cisza wyborcza...
      Można reklamować na swoim...

      Usuń
  41. Jeszcze dziś ubolewamy z Jaśkiem, ze tylko jeden głos mogliśmy oddać:))
    Świetne fotki.
    Dziękujemy Krysiu:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taka opcja w tej sondzie....
      Dziękuję :-)

      Usuń
  42. Fotki cudne.Głosowanie to istna przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy1/22/2013

    Milusińskie fotki, szkoda, że można tylko raz zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy1/23/2013

    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale super zdjęcia! Zagłosowałam, a co mi tam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba głosować koniecznie :-)))
      Dziękuję :-)

      Usuń
  46. Anonimowy1/23/2013

    Super !

    OdpowiedzUsuń
  47. Zagłosowałam:)bijąc się z myślami bo miałam dylemat i trzy ulubione zdjęcia do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zagłosowałem. Miłej zabawy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowite zdjęcia i niesamowite dialogi w dymkach! Lubie do ciebie zagladać, tak tu pogodnie... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy1/28/2013

    tyle fajnych zdjęć a wygrywa słaaabe, niech żyje SPAMming :/

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy4/06/2013

    It`s a simple Reply obtainable for this that Solar Energy mobile phone
    chargers can Answer the issue

    My web page car navigation

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy4/08/2013

    When covering the area, it should be enough to use a
    regular bandage. Once your mole is dry, cut a piece of duct tape
    three times the size of the mole. Chocolate and junk foods are often blamed
    for the cause of acne.

    Look at my page http://skintagsremoval16ab.webstarts.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...