15/09/12

Wrzesień 2012 - Konkursowe koty


Dziękuję za zgłoszenia do Konkursu ! :-)

Lista koteczków 
i numery biorących udział w KONKURSIE WRZESIEŃ 2012
Proszę o sprawdzenie czy wszystko jest w porządku.
Zawsze można się pomylić.

Tak wygląda sonda do głosowania.
Numer zdjęcia + imię kota
Każdemu przysługuje tylko jeden głos  !
Do głosowania od poniedziałku zapraszam wszystkich !






W poniedziałek lista do głosowania będzie powtórzona.

Głosowanie zaczyna się 17.09. 2012 r. godz. 05:00
Będzie trwało do 20.09.2012 r. godz. 20:00
W poniedziałek będzie specjalny post  do głosowania ...




















60 komentarzy:

  1. hihbihi..ale bedzie trudno wybrać:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. W rzeczy samej wybor bedzie nielatwy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu i chyba coś jest nie tak z datą do kiedy można głosować, 13.09 już był hihi.
    Koty dały czadu, no nie wiem na którego się zdecydować ??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, rzeczywiście źle napisałam...
      Jest już dobrze...
      Sama patrząc na te zdjęcia , nie wiem nie wiem...

      Usuń
  4. Nie umiem wybrać. Wszystkie są fajne i świetni z nich akrobaci. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, 5 kotów ma fajne pozy, trzy bardzo lubię z uwagi na blogową znajomość, a dwom winnam lojalność.. A głos tylko jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :-(
      Nie mogę znaleźć darmowej sondy ustawionej na trzy...

      Usuń
  6. Znowu to samo:( Już mam pięciu faworytów:)
    No i mam nadzieję,że nie do 13 to głowowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do 20.09.
      Ręka mi zadrżała , pisałam wieczorem :-)))

      Usuń
  7. Ale fajny, wesoły konkurs;)) Sama nie wiem które zdjęcie wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły zestaw kocich pozycji! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że wszyscy się postarali na maksa wybrać ciekawe zdjęcia...

      Usuń
  9. Wybór będzie trudny! Wiadomo, na swojego głosować nie będę _ jakieś zasady w życiu trzeba mieć:-))) Więc moim faworytem jest...zwis koci ozdobny z łobuzerskim błyskiem w oku:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy będzie musiał coś wybrać, ale wybór nie jest łatwy...

      Usuń
  10. Witaj Krysiu! Opiłek najlepszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Mam faworytów, ale wybrać z nich jednego?!! Niemożliwe!!
    Niektóre pozycje są jak z z fotomontażu ;-))
    Przyznam, że nie wzięliśmy udziału bo jak zobaczyłam konkurencję, to wymiękłam... Może wstrzelimy się w inny temat ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać ,że wszystkie zdjęcia są wybrane z wybranych :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. O ło matko :) Mocni konkurenci :) Będzie się działo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie popatrzeć na te kocią gimnastykę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał ,że koty mogą być takie wygimnastykowane ;-)

      Usuń
  14. Ja tam chyba wybiorę tego kota, co to u mnie na blogu na ptaszki poluje :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krysiu!
    One wszystkie są takie piękne.
    To trudny wybór. Można na wszystkie głosować?
    Jakaś ulga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wtedy nikt by nie wygrał :-)))
      Nie mogę znaleźć darmowej sondy
      i w ogóle sondy ustawionej na 3 głosy ...

      Usuń
  16. Świetne są wszystkie kociaki.
    Bemol - kot jak kot, ale ta suszarnia! :))
    Czekamy na sondę do głosowania zatem!
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się spodobał na tych gatkach :-)))
      Pozdrowienia

      Usuń
  17. Cholercia .... nie zdążyłam :-(((

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha!!! Wszystkie koty powyginane cudnie, ale wybór wcale nie trudny, a wprost przeciwnie, łatwy i oczywisty. Rzecz jasna najlepszy jest mój faworyt, który wygra w krótkich abcugach. A który? Powiem jutro, przy niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakaz spamowania na moim blogu....

      Usuń
    2. Oj, oj...! I za co tak mi po łapach dałaś? ZA NIEWINNOŚĆ!!!
      Ale jak tak, to już nic nie gadam. Idę do siebie ;)))

      Usuń
    3. :-)))
      Przecież wiem ,żeś niewinna jak lilia :-)))

      Usuń
  19. Hah, świetne! Mam czterech ulubieńców, znów wewnętrzne losowanie z Lui zrobić musimy zanim głos oddamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super koty, będzie trudny wybór. Chociaż mam już swojego faworyta i trzymam za niego kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są i nie wybiorę;/ Serce mi się skłania ku kilku!Pokażę Sołtysowi - ale nie powiem o co chodzi -wezmę go z zaskoczenia;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie zgłaszałam kici, bo posłanie ma piękne, a śpi na starych skarpetkach (takie wybory), ale chętnie zagłosuję na naj-kota. I będę trzymać za niego kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Już mam swojego faworyta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim faworytem jest czarna stójka ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ło matulu! Jak tu wybrać tylko jedną fotkę kiedy każda to mój faworyt:) Wybór trudny... Niemniej oczywiście przylecę zagłosować!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A to każdy może glosować? Nawet jak nie ma kotka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosować może każdy , nawet jak nie ma kotka....

      Usuń
  27. Jaki fajny blog:))) Zagłosowałam oczywiście:) W następnych konkursach weźmiemy udział z moją Panną Miau na pewno, bo obserwujemy:))

    Serdecznie i Miaucząco Pozdrawiamy!:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...