27/04/18

Miła niespodzianka cz.2



Juliusz  Cesar nie może jeść każdej karmy,
bo dla jego przewodu pokarmowego kończy się to źle.
dlatego z taką przyjemnością przetestowaliśmy obydwoje karmę Petvity.

Do tej pory było tak ,że przykra reakcja występowała po 24 godzinach.

Julek je Petvitę  już od ponad tygodnia
i brak jakichkolwiek sensacji żołądkowych  , 
co bardzo dobrze świadczy o jakości Petvity.

Wypróbowaliśmy 7 próbek i każda mu smakowała.
Jakie próbki i o paczce część 1 tutaj kliknij .



7 smaków również wypróbowaliśmy na 6 pozostałych kotach 
i też jadły chętnie  a nawet  z wielką przyjemnością..


Dlaczego dla mnie podoba się ta karma ?
Ma ładny zapach naturalny , lekki zapach mięsa lub ryby ,
a jak wiecie karmy różnie pachną i dosyć często nieładnie.

Petvita pachnie prawidłowo , bez żadnych obcych zapachów ...
Jest karmą z tzw. wyższej półki .
Jest to karma ULTRA PREMIUM .



Dla osób dociekliwych podaje dokładny skład :


SKŁAD: Świeży indyk (15%), dehydratyzowany indyk (15%), suszone płatki ziemniaczane, groch, łuskany groch, tłuszcz zwierzęcy (8,5%), dehydratyzowany kurczak (7%), dehydratyzowane białko zwierzęce (5,5%), hydrolizowane białko kurczaka (5%), pulpa buraczana, olej z łososia (2%), hydrolizowane białko ryb (2%), drożdże browarniane, suszona cykoria (0,5%), suszona marchew, suszone jabłka, MOS (manno – oligosacharydy)(0,5%), minerały, Macleaya Cordata, rumianek, suszona żurawina, mięta pieprzowa, spirulina, mniszek lekarski, imbir, Yucca Schidigera.
Składniki analityczne: białko surowe (35%), tłuszcz surowy (18%), kwasy omega-3 (1,3%), kwasy omega-6 (2,3%), masa nieorganiczna (8%), włókno surowe (3%), wilgotność (6%).
Dodatki (mg/kg): witamina A (IU/kg) 20 000, witamina D3 (IU/kg) 1 750 witamina E (alfa-tokoferol) 600.
Substancje mineralne (mg/kg): żelazo (jednowodny siarczan żelaza II) 70, miedź (jednowodny siarczan miedzi II) 10, cynk (jednowodny siarczan cynku II) 100, mangan (tlenek manganu II) 40, jod (jodan wapnia) 1,5, selen (selenin sodu) 0,2.
Aminokwasy (mg/kg): Tauryna 1500.
Stabilizatory flory bakteryjnej (cfu/kg): Enterococcus faecium NCIMB 10415 (E1707) 10^9.
Spoiwa (mg/kg): Bentonite (Montmorillonite) (E558) 10.000,0.



Przetestowaliśmy też w inny sposób. 
Do miski nasypaliśmy karmę , którą jadł do tej pory po lewej,
a też jest niby bardzo dobra jakościowo
i po prawej Petvitę.






Wieczorem ze zdziwieniem stwierdziłam ,że zjadł Petvitę, a tej drugiej nawet nie ruszył.


Polecam , 
wypróbujcie Petvitę, jest bardzo dobra 
i smakuje kotom :-)



Juliusz Cesar na pewno zostanie przy tej karmie na długi czas .
Jest pyszna :-)




39 komentarzy:

  1. Oooo super, że tak ładnie zaakceptował nową karmę, u nas zawsze jest dylemat zje czy nie? teraz leci Josera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O karmach to ja nic nie wiem ale kociak uroczy. Marzy nam się jakieś zwierzę domowe, i niebawem pewno dołączy do naszej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy po zjedzeniu tej karmy będzie jeszcze bardziej uroczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,
      od jakości karmy zależy jego wygląd włosa i jego humor.

      Kiedy dostaje dobrą karmę ,
      która mu smakuje i pasuje biega, skacze
      i jest ogólnie bardzo zadowolony :-)

      Usuń
  4. Widzę, że karma mu niesamowicie pasuje, następna będzie Petvita u mnie . Pozdrawiam Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popatrzę poczytam, może się skusze na próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja się cieszę, że moja kicia nie ma takich problemów, ona nawet raczy się jedzeniem z michy psa.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to rzeczywiście miał ucztę.... miauuu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Julek robi tej karmie najlepszą reklamę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzuszek najedzony, kotek szczęśliwy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć , bo moje też każdej nie mogą ...;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poważnie myślę o tym, żeby spróbować tą karmę dla mojego kota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Slodziak pięknje je kot to kot ja mam psa rasy hasky i grymasi jag dziecko

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z testem, którą karmę wybierze :D Mój kot na szczęście nie jest wybredny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A u nas tylko mięsko z puszki dla wielmożnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszemu kotu też nie każda karma dobrze służyła, długo szukaliśmy tej właściwej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. My zastanawiamy sie teraz nad zwierzakiem

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że jest zadowolony. :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje kociaki zjedzą wszystko, ale niektóre karmy rzeczywiście bardzo źle wpływają na ich brzuszki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ on jest rozpieszczany!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już Filipa zaopatrzylam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja cały czas namawiam teraz męża na kociaka

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż chce się mieć takiego fajnego kota !

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę zdecydowanie polecić produkt koleżance;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wypróbuję i ja dla swej kicusiowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej. Biedny. Musi na siebie uważać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy02 maja, 2018

    kusząca recenzja, chyba musimy wypróbować z moim kocurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po takiej karmie futerko będzie piękne i błyszczące i kotek zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam kota, ale przekaże rekomendacje koleżance

    OdpowiedzUsuń
  29. kota nie mam i nie miałam bo jestem psiarą:) ale widać, że twój jest zadowolony:D Angelika F

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kot. To prawda należy serwować puila wartościowa karme .

    OdpowiedzUsuń
  31. No jak już ją Julek poleca to musi coś w tym być:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kotki to niebywałe smakosze. miski pełne a one chodzą i miauczą. Ciekawi mnie ta karma, i reakcja kotka babci na nią. Poszukamy.

    OdpowiedzUsuń
  33. najedzony kot to szczęśliwy kot :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...