21/01/18

Dzikie zwierzęta zimą





















Zdjęcia ze strony pixabay.com


16 komentarzy:

  1. Radzą sobie lepiej lub gorzej, podziwiam zwykłe wróble, które radzą sobie chyba najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  2. czy te gryzonie /5 od dołu/ to nie powinny spać przypadkiem o tej porze?...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpaki, bociany w zimie - niecodzienny widok! U mnie na razie wróble, kosy i sikorki, ale zaśnieżyło, więc spodziewam się i innych gatunków.
    Miłego dnia Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite!
    Zwłaszcza bociany 🐦

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie po ogrodzie wędrują bażanty, za płotem sarny, zające, czasem lisy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pingwiny <3 Są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że będzie o dokarmianiu ;)
    W każdym razie u mnie rojno, ale od ptaków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tym zwierzętom. Mam nadzieję, że wszystkie przeżyją zimę.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, zima to ciężki okres dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zwierzęta. :) Uroku im dodaje biała pierzynka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę tym zwierzakom zabezpieczenia przed chłodem w postaci grubego futra i braku kompleksów z powodu warstewki tłuszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tygrys i śnieg, lwica na śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Wszystkie.
    Po prostu doskonałe. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. JA bym dodała jeszcze dziki ;D u nas często goszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Radzą sobie jak potrafią. Warto im pomóc czasem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...