04/10/17

Jak uprzyjemnić sobie życie..ciąg dalszy...


Miejsce, do którego jeździmy tą nową trasą rowerową 
jest położone blisko drogi w lesie liściastym.
Przyjeżdża tam sporo osób samochodami,  rowerami 
jak również biegający drogą rowerową.

Sporo grzybiarzy w tym roku widziałam, 
samotne panie, samotni panowie,
biegający jeżdżący na rowerach, z kijkami.
Miejsce jest bardzo bezpieczne ,

W środku pracującego tygodnia  ruch był jak na autostradzie :-)))







Jakie piękne, ekologiczne  i zadbane śmietniki z segregacją śmieci...
Ktoś o nie dba i śmieci są zabierane regularnie.




W lesie są świetne drogi i dróżki , wyasfaltowane i prowadzące do różnych wsi.



Tak wygląda koniec trasy rowerowej i urocze miejsce w lesie





Wczoraj część pierwsza  Jak uprzyjemnić sobie życie 







FOTOGRAFICZNY KONKURS JESIENNY

GŁOSUJEMY ! GŁOSUJEMY ! GŁOSUJEMY !

To już OSTATNI dzień głosowania do godz.20:00



Do głosowania zapraszam WSZYSTKIC
TUTAJ ZAGLĄDAJĄCYCH ! !




Walka jest ostra :-)




41 komentarzy:

  1. Czekam na wyniki i ciekawość mnie zżera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam filmy, bardzo przyjemna okolica .Pozdrawiam Ela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemna , bardzo lubię tam jeździć...Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Pięknie macie, tylko jeździć i oby dewastacji nie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest od paru dobrych lat i na szczęście nigdy tam się nic nie działo jak do tej pory...

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tych wyników. Piękne i wyjątkowo zadbane miejsce. Aż chce się tam wracać.

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej okolicy sporo ścieżek rowerowych, tez ładnych, ale nie mam niestety siły juz jeździź...rower wisi już drugi rok na hakach...

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej okolicy niestety takich widoków się nie uraczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo fajnie, mój klimat:) pięknie, blisko natury! Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam na wsi, mamy równie piekna okolicę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudna pogoda, oby jeszcze wiele takich dni <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, w takim pięknym i zadbanym miejscu można przyjemnie spędzić czas.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się spędza :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Co my tutaj mamy! Jakie wspaniałe miejsce!
    Wygląda naprawdę rewelacyjnie.
    Chciałabym spróbować jak tam "smakuje" relaks.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne, spokojne miejsce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobnie urządzony las-park był niedaleko mnie, tam gdzie mieszkałam w Warszawie. Teraz też mam las niedaleko, ale w Warszawie, a tu u siebie raczej ścieżki rowerowe.
    Fajnie, że często korzystacie z takiego uprzyjemniania sobie życia.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,że chociaż masz tam ścieżki rowerowe :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. W szoku jestem, że ludzie tak dbają o tę okolicę. Aż miło popatrzeć na takie ładne miejsce.

    U mnie z kolei była plaga grzybiarzy, którzy w lasach pozostawili po sobie istny syf.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie miejsca w lesie, gdzie zwykła kanapka i herbata z termosu smakuje mi lepiej niż obiad w wykwintnej restauracji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super miejsce! Super spędzony czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie zadaszone miejscowki w lasach i przy lasach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...