poniedziałek, 5 czerwca 2017

Na sianku


Wyrzuciłam za murek siano z zeszłego roku, chyba z pomidorów mi takie coś zostało.
Wrzucam tam wszystko co zielone i co nadaje się na kompost.

Nie zdążyłam zrobić z tego sianka kompostu jak znalazła się chętna na miejscówkę.
Zostawiłam, nie ruszam, niech używa przez lato :-)))

Tak właśnie w słoneczne dni śpi sobie niewinnie Aleczka ;-)


Śpię twardo



 Kto mnie budzi ?



 Tak wyglądam za murkiem



Ledwo , ledwo mnie widać



A tak wygląda poletko z bobem, rośnie jak szalony. 
Mam nadzieję ,że coś urośnie, bo bardzo lubię bób.




Była susza i była , w zeszłym tygodniu w Polsce lało , burze z gradami a u nas nic.
I wreszcie całą niedzielę popadało pięknym równym deszczykiem.
Będzie wszystko rosło jak na drożdżach ;-)))






32 komentarze:

  1. Czyli padało wszędzie , bo u nas też. A kotka? nie ma jak na sianie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodnie i osłonięte od wiatru...

      Usuń
  3. Jak Jezusek w stajence. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbiory będziesz miała piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne odczucia co do ogródka. Pogoda była wyborna, ale taki deszczyk się przydaje. Niech wszystko pięknie rośnie!
    A co do koteczka na sianku - widok przewspaniały i bardzo urokliwy.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech rośnie :-)
      Pozdrowionka poniedziałkowe !

      Usuń
  6. Fajne miejsce ma Aleczka. Fajnie, że piękny deszcz u Ciebie Krysiu gościł. :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. padało i u nas.... a miałam pofocić, wieczorem wysłałam Ci maila,szkoda że nie widziałaś ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. A na Wrzosowisku deszczu tyle co z węża ogrodowego...;o(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziutko śpi <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym tak postąpiła. Koty są The Best.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka malusia piękna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A niech sobie śpi kocina i pilnuje plonów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wie gdzie najlepiej;)
    Też lubię bób, ale mój jeszcze nie wyszedł z ziemi. U Ciebie już ogromny!
    U mnie też dopiero wczoraj przeszły burze, niestety z ulewnym deszczem i wiatrem. Dobre i to, ale wolałabym delikatny, miarowy, bo tak to wszystko płynęło po wierzchu:(
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ładnie równo siąpiło...
      Pozdrawiam Aniu :-)

      Usuń
  14. Fajne miejsce na sianku sobie Aleczka znalazła. A Twój ogród i te uprawy jak dla mnie są imponujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w niedziele przeszła taka nawałnica, że szok.

    A ja myślałam patrząc na zdjęcia, że małego kotka znalazłaś.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...