23/06/17

22. Pod Żaglami : Sielsko anielsko


Płynąc Kanałem Elbląskim mam okazję popatrzeć na przyrodę z bliska.
Obok Kanału jest rezerwat przyrodniczy .
Ostatnio widziałam jak coś przepływało przed nami po wodzie.
Kuna ? Wydra ?

Widok czapli jest  na porządku dziennym, pierwszy raz je widzę w życiu.
Różne ptaszki o ciekawych kolorach siadające na szuwarach.
Muszą być lekkie leciutkie...

Udało nam się bez zaproszenia wysłuchać  pod wieczór koncert chóru żab...
Chór być może składał się z tysiąca a może i tysięcy śpiewających.
Niesamowite uczucie, a przecież nieraz słyszałam żaby.

Widziałam policyjny patrol na motorówce,
który zniszczył sieci kłusowników,
którzy stawiali je w rezerwacie...

I można oglądać w nieskończoność piękne krajobrazy.
Żal ,że nie jestem dobrym fotografem ...














Hektary, dosłownie chyba kilkadziesiąt hektarów kaczeńców i białych lili.
Próbowałam zrobić zbliżenie, ale telefonem nie umiem.
A podpłynąć nie można blisko, bo się można zaplątać lub osiąść na mieliźnie...





25 komentarzy:

  1. Oczy odpoczywają przy takich krajobrazach :) Pozdrawiam Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego żeglowania życzę.Widoki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych widoczków to Ci pozytywnie zazdroszczę.
    Ach, jak tam pięknie. Doskonale się odpoczywa wśród takiej przyrody.
    Ja na szczęście niebawem też wyjeżdżam na wakacje w piękne miejsce, więc będę mogła się do woli relaksować na łonie natury (jeśli tylko pogoda dopisze - oby) :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego odpoczynku życzę ...
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Nie wiem, czy aparaty w komórkach mają ZOOM. Zdjęcia dobre, nie narzekaj.Fajnie tam, można się zrelaksować!.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromność co do talentów fotograficznych absolutnie nieuzasadniona !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotki, można powiedzieć, że masz naturę na wyciągniecie ręki i fajnie, nawet niebo jakieś ładniejsze z tej łodzi widać:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie rejsy, wspaniale człowiek sobie wypoczywa

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu,
    przepiękne krajobrazy. Wyobrażam sobie jak zjawiskowo wyglądały nenufary i kaczeńce.
    Wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na takiej spokojnej wodzie to pełny relaks:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajecznie! W takim otoczeniu można się wspaniale zrelaksować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do rezerwatu przyrodniczego niedaleko Elbląga chętnie się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...