28/04/17

Napij się wody



Jak się już nasze psy nabiegają, naskaczą ,
najedzą przysmaków, o których pisałam tutaj kliknij,
to wtedy chcą pić.

Ostatnio pojawiła się na rynku woda do picia dla psów AQUA PRO ANIMALE premium.
W pierwszym momencie byłam zaskoczona,
ale z drugiej strony pomyślałam ciekawa propozycja...

Ma człowiek swoją wodę to i pies też może mieć..  






Ostatnio na spacerze Desta próbowała pić wodę z brudnej kałuży , ale się cofnęła.
Pomyślałam wtedy ,że gapa ze mnie mogłam wziąć wodę.


Kiedy wybieramy się w podróż z psem samochodem obowiązkowo bierzemy wodę i miskę.
To może warto wziąć wodę specjalnie przygotowaną dla psa ?






Zajrzałam na stronę tutaj kliknij i poczytałam o wartościach tej wody.

Mnie najbardziej przypadły do gustu te trzy punkty :

- woda, która nawadnia organizm pupila, a nie tylko gasi jego pragnienie, 
- produkt został przygotowany specjalnie z myślą o zwierzętach,
- dodatkowo wzbogacona w składniki, które korzystnie wpływają na zdrowie Twojego zwierzaka, 

Oczywiście pozostałe też są ważne...

- nie zawiera chloru oraz szkodliwych i rakotwórczych związków chemicznych,
- produkt przebadany mikro biologicznie
- woda polecana przez lekarzy weterynarii, 
- ogranicza powstawanie kamicy moczowej. 


Dałam spróbować wodę Aqua pro animale premium psom,
piły chętnie, widocznie dodatek aceroli im smakował.






























Ta woda w tej butelce, która wygląda bardzo profesjonalnie i tak apetycznie,
że aż kusi , aby spróbować jej samemu ;-)))





Smacznego życzę pieskom podczas picia wody :-)

Do zakupienia w sklepie internetowym Krakvet , którego nazwa kojarzy mi się z miastem Krakowem, a wielu Polaków i nie tylko  kocha to piękne miasto .



Dziękuję Sklepowi Internetowemu Krakvet 
za możliwość przetestowania 







22 komentarze:

  1. Krysiu pierwszy raz słyszę o takiej wodzie. Fajnie i z tego co piszesz, to warto ją kupić dla swojego pupila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy jeździ sie po kraju i za granicę widać w wielu miejscach miski na wodę dla psów, z którymi ludzie podróżują, to budujące, że myśli się o czworonożnych turystach:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprost przepadam za wodą!
    Moje zwierzaki również. Lubią wodę filtrowaną z kranu, choć zdarza się, że piesio i tak najchętniej by wychłeptał tę z oczka wodnego... Ganię go za to, ale nie może się oduczyć i oprzeć tej pokusie.
    Pozdrowionka cieplutkie! Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psy na spacerach niestety tak postępują, ale po protu chce im się pić...
      Pozdrawiam cieplutko i weekendowo ;-)

      Usuń
  4. jeszcze nie slyszalam o takiej wodzie, a dzieki Tobie juz wiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można dowiedzieć się ciekawych rzeczy i nowych :-)

      Usuń
  5. Aż wszedłem na stronę gdzie to sprzedają.

    W moim mniemaniu to zwykła woda, a płaci się 2,50 za 05. l chyba za ładną etykietę z podobizną psa. Nie wierzę, że aż tak wielka różnica jest między tym, a baniakiem wody źródlanej 5 litrów w tej samej niemal cenie, pomimo że dodają tam tej aceroli. Ale ponieważ mam w rodzinie studentkę weterynarii, sprawdzę sprawę dokładniej, może się mylę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to propozycja i wybór klienta...
      Lepiej ,aby pies pił wodę z butelki niż z kałuży na spacerze.
      Nie zawsze woda dla ludzi jest odpowiednia dla psa :-)

      Usuń
  6. widać że wersja dla psów sie sprawdza równie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że jest taka woda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby tylko właściciele psa nie wypili swemu pupilowi tej wody;)
    Pozdrawiam i życzę miłej majówki bez śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem czy rzeczywiście różni się ona czymś od zwykłej przegotowanej wody czy jest to po prostu kolejny pomysł na biznes, a leją w butelki zwykłą kranówę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co ryzykować ? Za duże pieniądze się inwestuje, by zmarnować markę...

      Usuń
  10. Każdy właściciel pieska wie, że zawsze musi mieć w miseczce świeżą wodą.
    Bellusia w czasie nocy wypija całą miseczkę, ponad 0,5 l.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie tyle potrzebuje...
      Bellusia , jak ładnie :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...