09/06/14

Konkurs Rocznicowy 2014




KONKURS ROCZNICOWY
Klub Kota powstał 12 czerwca 2011

TEMAT: KOCIE PORTRETY


Autorem tematu jest :  bozenas z blogu Tu mieszka miłość 
Również sponsorem nagrody niepodzianki dla I miejsca






Konkurs rozpoczyna się 09 czerwca 2014 r.




Punkt 1.

Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie ?



Na swoim blogu zamieścić:   
  1. baner z linkiem do Konkursu
  2. wpis 
  3. informacja o konkursie   
  4. zdjęcie biorące udział w Konkursie

Na maila klubkotajasna8@gmail.com bardzo proszę przysłać  :   
zdjęcie:  
 - jest to równoznaczne z pozwoleniem
    na wykorzystanie tego zdjęcia do celów konkursu  
 - link do  swojego wpisu na blogu 


We wpisie na moim blogu napisać komentarz 
i zawiadomić o wysłaniu zgłoszenia na konkurs,
żeby jakiś mail nie zniknął nagle a niespodziewanie ...

Moje koty nie biorą udziału w konkursie 


Czas przysyłania zgłoszeń  
do 12 czerwca włącznie do godz. 20:00




Punkt 2.


Po otrzymaniu Waszych maili na blogu ukaże się 13 czerwca 2014 r.  
wpis ze zdjęciami Waszych kotów ponumerowanych i próbna sonda.
Będzie można wnosić poprawki.




Punkt 3.



Sonda i głosowanie rozpocznie się 16 czerwca



Głosowanie publiczne,  
wszyscy będą mogli głosować na zdjęcie swojego wybrańca. 

Każdy kto zajrzy na głosowanie, może głosować .  

Jak głosujemy :
- specjalna sonda do głosowania na ponumerowane z imieniem zdjęcia kotów
- po zagłosowaniu wpisujemy do komentarza ,że wzięliśmy udział w głosowaniu




Punkt 4.




Zakończenie głosowania 19 czerwca 2014 r. godz. 20 :00



Głosowanie będzie publiczne , od razu zobaczymy  wyniki,
kto otrzyma i jakie nagrody za zajęcie 1 , 2  i 3 miejsca.
Ponieważ organizatorem konkursu jest Klub Kota Jasna 8,
wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na korzyść kotów  i nieodwołalnie przeze mnie.

Wszystkie rzeczy na nagrody są nowe i oryginalne.




NAGRODA I

Wiosenne legowisko dla kotka rozmiar L, które można prać wygodnie w pralce
Wałek czyszczący z kociej sierści nasze ubrania
Krab
Czekoladki Kocie Języczki

Nagroda niespodzianka od bozenas z blogu Tu mieszka miłość 











NAGRODA II

Wiosenne legowisko dla kotka rozmiar M, które można prać wygodnie
Czekoladki Kocie Języczki







Nagroda III


Myszka 
Czekoladki Kocie Języczki








Zapraszamy do przysyłania zdjęć i zapisywania się :-)





Z ostatniej chwili :


Już można oglądać zdjęcia kotów biorących udział w Konkursie Rocznicdowym





53 komentarze:

  1. Szkoda,że nie mam kota .
    Dobrej zabawy życzę!
    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie: a co jak ktos ma dwa koty, ktore na portretach wygladaja jednakowo ladnie? Wysle portret jednego, to sie drugi kot sfocha i bede miala przechlapane.
    Moge wyslac dwa?
    Zaraz biore sie do roboty!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz 2 wysłać :-)
      W poprzednich Konkursach też można było,
      2 i 3 były...
      Przecież wiadomo,że byłby foch :-)))

      Usuń
    2. Jutro dopiero bedzie wpis na blogu, ale juz dzisiaj wysle Ci zdjecia konkursowe, zeby nie zapomniec.
      Bo wiesz, ten moj staly towarzysz, wujek Alzheimer... :(

      Usuń
    3. Ok. ważne ,że zgłoszone :-)

      Usuń
  3. My też już kotka nie mamy (został ze swoją panią kiedy się wyprowadziłyśmy ) ale oglądać i głosować będziemy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierzemy udział. Post już na blogu, a mail wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy blog :) dziękuję za komentarz u mnie :) Mogłabym Cię też prosić o kliknięcie w link ostatnim poście u mnie? Bardzo mi zależy, a dzięki Tobie może mi się udać, postaram się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam wszystko i kliknęłam w ten też :-)
      Ciekawa strona...

      Usuń
  6. Moje koty już przebierają nóżkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać konkursu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam moje wszystkie Mruczki czyli sztuk 5. Pedze wybrac zdjecia i wysle na maila.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie weźmiemy udział:)mail wysłany razem ze zdjęciem:)))jeśli coś jest nie tak to napisz,bo to nasz pierwszy raz:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam kota a gdzie mogę zagłosować na to?pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam udział :) wpis na blogu, mail wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam chęć udziału w zabawie, mail poszedł, wpis u mnie na blogu :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz odpisałam i koteczkę dopisałam do listy :-)

      Usuń
  14. I ja się zgłaszam z moimi kotami trzema:) Jeszcze dzisiaj dokonam formalności:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formalności dokonane, mail wysłany:)
      Pozdrawiam wszystkich miłośników kotów:)

      Usuń
    2. Odpisałam i dopisałam do listy :-)

      Usuń
  15. Dołączam do zabawy,mail wysłany ,wpis gotowy i banerek wisi.
    Pozdrawiam
    http://kociaki-miziaki.blogspot.com/2014/06/portret-kota.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam udział w zabawie .Mail ze zdjęciem Mary wysłałam,wpis gotowy i banerek już zamieściłam.
    Pozdrawiam Lucy

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. Mail ze zdjęciem Tygrysa właśnie wysłałam. Na blogu jest wpis i banerek. Pozdrawiam i dziękuję za taki fajny konkurs.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział w konkursie, mail ze zdjęciem i linkiem do notatki na blogu już poleciał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do udziału w zabawie. Wpis jest już na blogu, a zdjęcie właśnie poleciało. Pozdr :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również zgłaszam się do zabawy! Fotki wysłane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy do Ciebie nie zaglądałam, chociaż często Twoje zdjęcie widzę w komentujących, zdjęcie się wyróżnia, wiec nie sposób go nie zauważyć:) W końcu zajrzałam , a tu taki piękny konkurs i cały blog uroczy!!!!
    Nie mam kota, tylko trzy psy, w wakacje cztery:) bo oprócz dzieci, zjeżdżających do nas, przyjeżdża też ich pies:))) Ale kocham koty, zaglądają często do nas koty sąsiadów, przez balkonowe okno:) boją się psów:)))) O jej ale się rozpisałam, prawie cały życiorys napisałam:))) Ale wiesz jak jest z osobami, które kochają zwierzęta:) Uściski dla Ciebie i zwierzaczków:)
    Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i życiorys :-)))
      Dziękuję za tyle dobrych słów :-)
      Zapraszam :-)

      Usuń
  23. Super blog i konkurs też biorę oczywiście udział:) I zapraszam do mnie: origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam kotka. Zawsze biorę udział w głosowaniu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...