26/01/13

Wyróżnienie i Desta



Dziękuję  Portiferole z blogu

za wyróżnienie


 Jest mi bardzo miło i bardzo serdecznie dziękuję :-)

Nie ujawnię 7 faktów z mojego życia , bo jako agentka 008 nie mogę tego zrobić ;-)))

Nominuję 3 blogi :

Można na nie głosować w konkursie Blog roku 2012  wysyłając sms-a tylko za 1, 23 zł


Kotyszki , bo bardzo lubię 3 kocich łobuziaków
http://kotyszki.blogspot.com/
SMS pod numer 7122 wpisujemy kod : G00533


Blog Bemola , bo bardzo lubię tego jednego łobuziaka
SMS pod numer 7122 wpisujemy kod : G00176 


Blog Wrony , która jest czarna jak prawdziwa wrona i którą bardzo lubię ...
http://wwwtrembil.blox.pl/html
SMS pod numer 7122 wpisujemy kod : G00546



W sweterku

Desta nie ma podszerstka, więc w sytuacjach awaryjnych wkłada sweterek.
Wygląda to niesamowicie , duży pies i gustowny sweterek :-)))

Desta nie lubi zimy tak jak ja ...











32 komentarze:

  1. Nic fajnego. W tym czasie gdy ja tam byłem była dwukrotnie policja. I uważam,że w tak prestiżowym miejscu Warszawy powinny być jednak inne lokale.
    To jeśli chodzi o Twój komentarz u mnie.
    A ja zimy też nie lubię. I marzy mi się spacerować w t-shirt:)
    I tak będzie.
    Faktycznie wielki pies w sweterku fajnie wygląda. Ja swetrów nie noszę.
    Pozdrawiam Vojtek bez swetra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, Vojtek mnie uprzedzil:)
    Jasna, Ty dzien blogiem zaczynasz, ja koncze...
    Co do sweterkow. Tutaj jest wybor psich kreacji. Moze ci cos podeslac?
    jakos ocieplacz? cos z kapturem? Przed nami Super Bowl wiec moze cos z tej okazji?
    Ciepelko w pakiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje psiaki akurat sweterków nie noszą ale byc może dlatego, że... im nie zaproponowałam...
    miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu gratuluję wyróżnienia. Uwielbiam ubrane pieski.Desta pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. i w łapy też strasznie marzną, koty też, kiedy przychodzą do domu to grzeją najpierw łąpki

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek - uroczy :)
    Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Desta jest jak Kira, bez podszerstka. Kira jest jednak ruchliwa jak owsik w tylku, wciaz lata i aportuje, wiec plaszczyk zakladamy dopiero przy -10°. Lapeczki jednak marzna, bo w butkach nie chce chodzic.
    Desta w sweterku zachowuje sie jak modelka na wybiegu i bardzo szykownie sie prezentuje.
    Przyjemnego weekendu, Krysiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :)Sweterek bardzo ładny, nie rozumiem czemu Desta go nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Desta ma naprawdę piękny sweter i w dodatku w dopasowanych do niej kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ uroczo wygląda Twoja psina w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu Bemol bardzo dziękuje za nominację. miauuu, mrrrrr :D :D :D
    Miziaki dla koteczków!!! :D :D :D
    My z Bemolem też nie lubimy zimy brrr...
    Oby do wiosny! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa modnisia:)
    Gratuluję Krysiu wyróżnienia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny na narty...
    A lapy psu nie marzna?
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek :)))
    Jak modelka wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję wyróżnienia Serdecznie ściskam.
    http://agatka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusy ten sweterek - dupka zmarznie :)
    Ale gustowny rzeczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli jest konieczny sweterek, to niech go nosi i całkiem ładnie w nim wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gustowny ten sweterek, dobrze, że Desta się nie buntuje jak pies Pluto w kreskówce Disneya.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnionym, pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepieknie dziękuję za wyróżnienie :)))

    A pupa to Destusi nie marznie? Nie przydałyby się równie gustowne majtasy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero dotarłam ;)
    Dziękuję serdecznie za wyróżnienie i wpis o nas do konkursu na Bloga Roku ;))
    Tobie też gratuluje :-)
    A sweterek bardzo gustowny :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje Krysiu:) Sama jej zrobiłaś:) Ja kiedyś udziergałam Mopkowi, ale nie chciał w tym chodzić. Zapuszczam na zimę futerko i nie ubieram. Mrozu się nie boi, ale deszczu nie lubi chodzi wzdłuż ścian a po powrocie pakuje się do łóżka i chce wycierać futro.

      Usuń
  22. moje gratulacje!
    desta, daj łapę, jak ja lubię amstafy!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyróżnień, bardzo miło robi się wtedy człowiekowi na sercu:) Duże psy, faktycznie dziwnie wyglądają ubrane, szczególnie takie, po których nikt się nie spodziewa, że marzną, ale starość nie wybiera. Zauważyłam, że jak jest psu ciepło to nawet łapki sprawniej drepczą:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No, ale przystojniak w tym sweterku!
    Luksusowo wygląda i cieplutko mu.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wyróżnienia, a sweterek bardzo twarzowy, sama bym założyła:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sean nosił ocieplaną pelerynę, szytą na miarę:)))
    Gratuluję wyróżnienia agentko 008:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. o przegapilam................gratuluje wyroznien!!!...........a piesek wyglada w sweterku uroczo...........a moze jest troche obrazona bo przeszkadzaja jej podwiniete rekawki ,moze wystarczy je podciac i juz bedzie jej wygodniej:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski! Zapewne nikt nie przejdzie obok takiego psiaka obojętnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...