24/03/18

1. Pod żaglam: Jeszcze za wcześnie


Wczoraj pierwszy wyjazd do "Bryzy", by zobaczyć co dzieje się w porcie, ale na razie
jest  pusto, a co dziwne woda zamarznięta i jeszcze jest na niej lód...




Jachty zapakowane i opakowane stoją na brzegu.


Domek pływający również stoi na brzegu.



Wracając z przejażdżki zahaczyliśmy o Górę Chrobrego ,a tam jest jeszcze śnieg ,
fakt że resztki ale jest, nikt już nie jeździ na nartach, pusto na parkingu, niby zima odchodzi , ale jak dla mnie ciągle za wolno :-)






Jeżeli posiadasz Fanpage na Facebooku zapraszam do nowej grupy
Promujemy Fanpage, Instagram i Blogi ...
https://www.facebook.com/groups/204605860310844/







34 komentarze:

  1. No niestety, zima nie odpuszcza, wszędzie jeszcze ponuro i lód zalega na stawach i jeziorach, mało tego ciepła...zostaje radość w sercu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ta zima nie chce nam odpuścić. Mam nadzieję, że wiosną szybko nas przywita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak co roku nie możemy doczekać się wiosny, ale mam nadzieję że już niebawem bedziemy mogły cieszyć się nią do woli.
    Miłego dnia Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze chwilę przyjdzie nam poczekać na wiosnę, my też już nie możemy się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja własnie wróciłam z pięknej zimy... i wiosnę znalazłam po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech ta wiosna w końcu do nas przybędzie bo non stop będziemy musieli sięgać po witaminę D w tabletkach! :D Zapraszam do siebie: klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna przyjdź wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Unas już cieplutko choć śnieg zalega dzięki za zaproszenie do grupy Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby wiosna, a jednak zima... Doczekać się już nie mogę takich naprawdę fajnych, ciepłych dni, takich prawdziwie wiosennych, lżejszych ubrań i słoneczka. Chociaż dzisiaj w sumie świeci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz przyjdzie wiosna.... wszyscy chyba na nia juz czekaja ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że prowadzisz tą grupę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj u mnie jest cieplutko i uroczo - tylko ja chora i zasmarkana ):

    OdpowiedzUsuń
  13. Też czekamy za rozpoczęciem sezonu. Dzieci uwielbiają żeglowanie, ja uwielbiam wspólnie spędzany czas, choć wody straszliwie się boję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby wiosna, ale jednak jej nie widzę. Chciałabym wyruszyć w Polskę, ale boję się, zę zamarznę :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie za zimno na taką wyprawę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na wiosnę z utęsknieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy ze zniecierpliwieniem już czeka na słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szaro na drzewach ....

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wczoraj myslałam, że oto przyszła wiosna, a dzisiaj znowu zimno i pochmurno. Nie moge się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna już tuż tuż! Też mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mieć cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością dołączę do Twej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze trochę i będzie tam pięknie i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna , słońce wtedy zaczynamy żyć .

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze czas na urokliwe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zima coraz słabsza, w końcu musi się poddać, choć zaraz potem znów za nią będę tęsknić, moja ulubiona pora roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A na południu Polski dziś znów pada śnieg! :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Już wczoraj myslałam, że oto przyszła wiosna, a dzisiaj znowu zimno i pochmurno. Nie moge się już doczekać!
    กำถั่ว
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  28. Na żagle nie pojadę, ale do grupy chętnie się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myśle, ze już teraz wszystko wyglada wiele bardziej słonecznie! Przyroda odżyła! 👍😍

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe jak bedzie w tym roku pod koneic marca. OD JUTRA ZAPOWIADAJA PIEKNA WIOSNE.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie patenty odebrane czas niedługo rozpocząć nowy sezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nadal jest za zimno. teraz dodatkowo można jeszcze dostać mandat.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem bardzo ciekawa tej Góry Chrobrego, o której wspominasz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...