27/04/17

Woda dla kotów AQUA PRO ANIMALE PREMIUM




Każdy kociarz chyba o tym wie,, że zdrowy kot domowy musi dużo pić.

Karmienie suchym pokarmem i inny tryb życia niż na wolności,
jaki kiedyś koty prowadziły
spowodował ,że musimy ilość wypijanej wody przez nasze koty domowe kontrolować
i zwracać na tę ilość baczną uwagę.








Niestety koty w późniejszym wieku często zapadają na choroby nerek,
właśnie z powodu picia za małej ilości wody..


Forum miau wątek kotów chorych na nerki kliknij tutaj :

- Kot nerkowy potrzebuje dużo więcej wody niż zdrowy zwierzak
(nawiasem mówiąc, także zdrowy kot potrzebuje więcej wody, niż nam się to wydaje)
Dlatego trzeba go zachęcać do picia, przemycać wodę w karmie, a jeśli sytuacja tego wymaga (a u kotów nerkowych na ogół wymaga) - dopajać strzykawką, a nawet nawadniać (podawać kroplówki podskórne lub dożylne). Jak podstępnie zachęcić kota do picia zobacz viewtopic.php?f=36&t=137650&hilit=program+pojenia.


Sposoby na kota pijącego za mało  wody i światłe rady  z Forum Miau tutaj kliknij 



Dałam swoim kotom wodę do picia Aqua pro animale premium i byłam zaskoczona, jak chętnie ją piły. Wody ubywało znacznie więcej niż do tej pory, tak na oko mierząc zaczęły pić ok. 2 x więcej.
Jestem zaskoczona...

Wyniki Czekoladowego Joe były ostatnio niepewne, wet sugerował ,
że coś się dzieje z nerkami, na szczęście badania specjalistyczne wykazały ,że jest ok.
Strach pozostał i pilnowanie kota, aby pił.

To samo dotyczy 2 pozostałych, pilnuję ,aby piły
i na szczęście ta woda im zasmakowała i to bardzo..

Jak wiecie kot to nie pies ,że można go namówić, kot jak nie zechce, to żadna siła go nie zmusi, dlatego jestem taka bardzo zadowolona, że tę wodę polubiły...






Dziękuję Sklepowi Internetowemu Krakvet 
za możliwość przetestowania wody dla kotów 



Czekoladowy Joe bardzo apetycznie pije wodę Aqua pro animale :-)






28 komentarzy:

  1. To jakas smakowa woda, ze koty tak chetnie pija?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze,że dodano taurynę i kocimiętkę, ale chyba mało...
      Próbowałam tej wody sama, smaczna, po prostu smaczna...
      Ważne,że piją,
      bo muszą pić i to sporo, bo suche w żołądku pęcznieje tak 3-krotnie.
      Zachęcenie kota do picia wody jest sztuką , poczytaj w wątkach na miau, które wyżej zapodałam ,co robią dziewczyny , aby kot pił.
      Wszystko, dosłownie wszystko...:-)

      Usuń
  2. Bardzo dbasz o kociaki, kocham ludzi, ktorzy kochaja zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe życie człowiek się uczy, nie wiedziałam, że specjalna woda dla kotów jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego nie wiedziałam. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez nie wiedzialam, az sobie wynalazlam na angielskich stronach. No jest, cena taka sama w przeliczeniu jak w Pl. Nie dziwie sie, ze koty chetnie pija, bo tam kocimietka dodana przeciez. Dla mnie nieprzydatna, bo moje pija z fontanny, w fontannie miesci sie 2 litry, a wypija z tego moze z 20 ml.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocimiętka nie ma wpływu, bo jest jej w tej wodzie za mało, poza tym moje nie reagują na kocimiętkę, nie wszystkie koty ja lubią ;-) Natomiast jest z tauryną i tę chętniej piją.
      To twoje koty za mało piją...

      Usuń
  6. ciekawa jestem składu tego produktu... dlaczego koty tak ją lubią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu polecam "Żywą wodę" którą "robi się" samemu: https://www.youtube.com/watch?v=1sZHrRm0aWQ&list=PLZRqSvGd7y2wOOGw2PDr3RKm9BzOZVceA&index=1
    ..wystarczy sprawdzić a efekty są zdumiewające - koty chętniej piją, a dodatkowo można je uzdrawiać poprzez tą wodę:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..widzę, że coś się podzielił link do "żywej wody", trzeba skopiować łącznie i już będzie działać:)

      Usuń
    2. Dziękuję :-)
      Może Aqua pro animale też jest żywą wodą??

      Usuń
    3. ..wątpię by ta woda była żywą wodą, bo gdyby nawet na początku taki miała "zapis" to przez wiele przysłowiowych rąk przechodząc raczej straciłaby swoją czystość energetyczną:) Ale od czego mamy swoją energię?:) Każdy człowiek posiada taką zdolność, by móc "rozświetlać" pożywienie. Polecam zapoznanie się z dr.Masaru Emoto, przeprowadził ciekawe doświadczenia w tym temacie - programował wodę odpowiednimi intencjami, zamrażał i potem badał pod mikroskopem jak wyglądają poszczególne emocje zapisane w wodzie, a wiadomo człowiek w większości składa się z wody właśnie, więc warto to co swoich organizmów wkładamy odpowiednio zaprogramować:) na zdrowie np:)) Pozdrawiam cieplutko:) i wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich podopiecznych czterołapnych:)

      Usuń
    4. Tutaj piękny dokument: https://www.youtube.com/watch?v=uGQwYFt3qgs

      Usuń
    5. Kiedyś to oglądałam, bardzo ciekawe doświadczenie :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. To teraz mnie zaskoczyłaś! Woda dla kotków, bardzo ciekawa sprawa! :D Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swojej daje zwykłą wodę. Ponadto raczy się naszą herbatą, zanurzając w szklance łapę i następnie ją oblizując. Weterynarz powiedział mi że koty na ogół nie piją zbyt dużo, ale tak naprawdę nie wiem co znaczy zbyt dużo. Kiedyś miałem persa chorego na nerki i ona piła jak smok, wysikując całe kałuże wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny persik... lepiej aby koty piły dużo i nie wiązało się to z chorobami nerek...

      Usuń
  10. Nie mam i nigdy nie miałam kotów, ale ciesze się że producenci myślą o ich zdrowiu.
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, że takowe produkty istnieją, ale znając moje wybredne zwierzaki - węszyłyby podstęp ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz wiedziała dopóki nie spróbujesz...
      Pozdrowionka :-)

      Usuń
  12. Bardzo fajny artykuł. Jeśli chcesz poczytać tez o sposobach radzenia z oczyszczaniem wody z kranu to zapraszam na stronę http://kuzniatekstow.eu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...