24/03/17

Tam i z powrotem :-)



Słońce grzeje pięknie ,
więc wybraliśmy się na wycieczkę rowerową do hurtowni ogrodniczej.
Jest za miastem.

Ruch na drodze duży, bo dzień roboczy.
Jedziemy ostrożnie.

Wiatr prosto w oczy i w dodatku zimny.
Zimowe czapy na glowach.

Słońce za to grzeje ostro.
Ani jednej chmurki.






Przyroda jeszcze śpi, wegetacja nie ruszyła...




I tylko bazie jeszcze wszędzie widać...



Kupiliśmy parę torebek nasion i cebulę dymkę do posadzenia.
Ot takie drobne zakupy.





Najważniejszy był wyjazd na szosę, poza miasto, już czujemy te letnie wyprawy,
ale ciągle jest za mało komfortowo, ciągle jeszcze nie tak, ciągle zimowe czapy na głowie,
a my lubimy ciepło, ciepełko i słoneczko i żeby nie wiało......

Może  w niedzielę będzie już tak jak marzymy :-)) ??
A wtedy pojedziemy dalej, do Nabrzeża , na wodę popatrzeć,
bo jachty jeszcze stoją w porcie.
Dlaczego nie mamy trochę cieplejszego klimatu ?
Dlaczego ? Ech....




38 komentarzy:

  1. ja też czekam na jeszcze cieplejsze dni choć przyznam że słońce mnie cieszy - lepiej sie foci;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Sezon rowerowy rozpoczęty;)
    U mnie dziś cieplutko i słonecznie, choiaż jak zawiał wiatr to lodowaty.
    Swojego roweru nie schowałam nawet na jeden dzień, jeździłam całą zimę do pracy;) Czasem się śmiałam że nie mam zimówek i wpadłam w poślizg, ale na szczęście nigdy nie leżałam;)
    Buziaczki Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze jeździsz skoro nawet zimą :-)
      Buziaczki :-)

      Usuń
  3. Och jakie piękne zdjęcia. Niebo zachwycające.
    Najważniejsze, że otwarty sezon rowerowy.
    Przerażają mnie wąskie drogi i pędzące samochody.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Staramy się bardzo uważać na tych drogach.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. poczułam ochotę na rower! :) jakie piękne błękitne niebo, ani chybi wiosna już nas nie opuści :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie opuści, bo niebo było takie piękne...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Już wędrujecie ? Pozdrawiam z wiosną hihihihi.Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowerki, słoneczko... Tego potrzeba aby naładować akumulatory.
    Mam nadzieję, że wiosna dopisze pełną parą i będzie wymarzone ciepełko :)
    Marzy mi się teraz taki wypad rowerowy.
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na rower w niedzielę i naładujesz akumulatory :-)
      Miłego weekendu !
      Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Ach, jak zazdroszczę Wam tych wojaży :) Życzę Wam samych cieplutkich i słonecznych dni, umożliwiających rowerowe wycieczki. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez wsiadaj na rower i jedź w świat :-)))
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  8. Pięknie Krysiu, będę wirtualnie podróżować z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj u mnie była piękna pogoda a dziś pochmurno i bardzo chłodno.Życzę dużo słoneczka i ciepełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u nas.
      Może jutro będzie słoneczko ?
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  10. Klik dobry:)
    Niebo na zdjęcia wprost rzymskie. Zazdroszczę słońca, bo u mnie pada i pada. Szaro i ciemno!

    Ciepłego i słonecznego weekendu!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak było, niebo niebieskie tak niesamowicie jak rzadko kiedy...
      Dziękuje wzajemnie :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Mój boszszszszszszszszsz jak mnie ciągnie na rower! A tu póki co nie tylko czapkę ciepłą odziewam, ale i rajtuzy, żeby nie podziębić nadwyrężonego kręgosłupa i nóg.
    U nas też piękne słońce, ale zimno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadam z rewizytą :-) u nas tez jeszcze chłodno, ale ptaki w parku nieziemsko śpiewają. Ruch to życie, więc ruszamy sie mimo chłodu, synoptycy robią nam nadzieję na większe ciepełko, więc czekamy cierpliwie.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam cierpliwie ;-)
      Pozdrawiam weekendowo !

      Usuń
  13. Też żałuję, że mieszkamy w klimacie umiarkowanym, wolałabym bardziej na południe lub choćby zachód.
    Z wyprawami rowerowymi nie przesadzaj, bo nawet ciepła czapka może Cię nie uchronić od przeziębienia.
    Jeszcze nie kupiliśmy nasion, ale już niedługo to zrobimy.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyprawy rowerowe jeździmy cały rok i ubieramy się odpowiednio do pogody .
      Nie lekceważę zdrowia, bo po co chorować .
      Pozdrawiam cieplutko...:-)

      Usuń
  14. Chyba zostanę tu na dłużej... Tak myślę.

    Ja również żałuję, że nasz klimat nie może być chociaż odrobinę cieplejszy. Nawet moje koty nie chcą jeszcze wychodzić na dwór, mimo że robi się tak pięknie zielono i wszystko budzi się do życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden wspólny pogląd już mamy :-)))
      Pozdrawiam słonecznie !

      Usuń
    2. Ano pewnie :-)
      Niechaj ciepłolubni łączą się.

      Usuń
  15. Życzę Ci z całego serducha jak najpiękniejszej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby ta wiosna przyniosła jak najwięcej radości, słońca i uśmiechu! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam wszystkim tego życzę !
      Pozdrawiam słonecznie !

      Usuń
  17. jeszcze chwila i będzie cieplej :) Ja też nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. তথ্যের জন্য ধন্যবাদ, অভিবাদন সবসময় সুস্থ

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak tak, czuć wiosnę!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...