03/01/18

Ciąg dalszy serialu ...


Cz. 2
Klub Kota Jasna 8 na Facebooku

Po wypoczynku na dywaniku Juliusz Cesar przeniósł się na ławę.

Siadł , zaprezentował swoje piękne futro...
Patrzę na niego i przyszla mi taka pewna myśl do głowy.

On popatrzał na mnie ja na niego hmmm....
Chyba już czas...


Juliusz Cesar na ławie 







KLIKNIJ w link i ZAJRZYJ , Wysoka JAKOŚĆ , atrakcyjna CENA , PROMOCJA do końca stycznia 2018 r. WPISZ przy zakupie KOD: tunelsport , a otrzymasz rabat w wysokości 17 %





18 komentarzy:

  1. Tron byłby bardziej twarzowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie futerko .. czy takie koty chodzą dl fryzjera ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kociaki są świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, czy dał się poczesać?

    OdpowiedzUsuń
  5. istne cudo Krysiu :)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zdjęcia Julka. i ten jego 'porywisty' wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Juliś " Bubo bubo" Cesar! :D On już zawsze będzie mi się kojarzył z puchaczem. Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cesar - mój ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj kot uwielbia siadac w,.kazdym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  10. On jest genialny ! Jaka to rasa?
    Dominika LD

    OdpowiedzUsuń
  11. Julian powinien mieć własną stronę w Internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...