03/12/17

Prawie jak Mikołaj :-)
















Zdjęcia ze strony Avantgardens


19 komentarzy:

  1. Ziemniak na choince, ciekawy pomysł. Kiedyś synek koleżanki napisał list do Mikołaja i poprosił o kilogram bananów:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Nawet nie wiem który bardziej przyciągnął mój wzrok.
    Miłej niedzieli Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak czasem mam, jak ten mnich... koty uwielbiają siadać na papierze, więc pełen zrozumienia daję kotu drugą książkę... to nie działa, kot zawsze wybiera tą książkę, którą ja czytam...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj mi się kojarzy z czerwienią i bielą, a tutaj motywem jest zieleń ;) ten ziemniak wygląda przezabawnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe fotki, niektóre zadziwiające, bo żeby tak kochać ziemniaki...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie numer cztery najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, dlaczego na choince ujrzałam cytrynę. Dopiero po bliższym przyjrzeniu się, okazało sie, że to ziemniak. Nigdy by mi coś takiego nie przyszło do głowy.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziemniak wymiata! Myślę, że i marchewka czy buraczek byłby super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie rozbawił ziemniak na choince :D Tego wcześniej nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne przesłanie tych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wizytę u mnie. Najbardziej podoba mi się fotka z serduszkiem. Dlaczego? Bo pachnie przygodą i daleką podróżą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten ziemniak na choince oraz pierścionek są mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo czasami warto dostrzec coś innego niż rutynę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile tu zieleni! Pozytywnie nastrajają mnie te zdjęcia.
    A za oknem biało... ale też pięknie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...