30/12/17

A kto nie lubi czarnych kotów ??

















Zdjęcia ze strony pixabay.com 


20 komentarzy:

  1. Nie wiem właśnie czy lubię, trochę chyba się boję...ale piękne są:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają - kiedyś sama miałam takiego czarnuszka :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy ma "hipnotajzing" spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia ładne, ale czarnych kotów nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie psy, choć kociaki ze zdjęć piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie wierze ze przynosza pecha. Uwielbiam je jak kazde inne kociaki. Sama mialam jednego zyl prawie 20 lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie, wszystkie koty są piękne, choć niektóre są zaniedbane.
    Od właścicielki rudego Frycka dowiedziałam się, że on i jego biało-szary rówieśnik Jasiek, już odeszli do raju dla kotów.
    Były to już wiekowe i schorowane zwierzaki i przyjaciółka, nie mogąc patrzeć na ich męczarnie, zaniosła je do weterynarza i uśpiła.
    Od znajomej przygarnęła kocicę z dwoma czarnymi kociaczkami i teraz ma sześć kotów własnych i mnóstwo dochodzących, którym na podwórku wystawia miseczki z jedzeniem.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie są piękne i nie wierzę, że przynoszą pecha. Mnie przebiegający czarny kot przez drogę, zawsze przynosi szczęście. :)) Chcę Ci życzyć udanego 2018 roku. Zdrówka, miłości, spełnienia. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Klikdobry:)
    Kot,jak kot. Czarny, jak czarny... Lepiej niech nie wchodzi w drogę osobom przesądnym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś mialam czarnwgo kota są piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle lubię, ale z daleka ;) Czarne, mimo wszystko, wolę by nie przechodziły mi przez drogę;)
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny kot (Franciszek Klimek)
    '
    Mówią, że czarny kot przynosi pecha.
    Chciałem ten pogląd zbadać naukowo,
    czy to wrodzona taka kocia cecha,
    czy tylko ludzie plotą to i owo.
    '
    Sprawy nauki nie są w mojej gestii
    a nad tą sprawą niejeden się trudzi,
    więc poprosiłem o pomoc w tej kwestii
    prócz czarnych kotów – grupę mądrych ludzi.
    '
    Badano temat z każdej chyba strony,
    z punktu widzenia człowieka i kota
    i został problem wciąż niewyjaśniony:
    skąd u niektórych aż taka głupota.
    '
    I chociaż każdy miał teorię własną,
    efekt dociekań był zgodny i szczery:
    Pecha przynoszą – co stwierdzono jasno -
    wyłącznie czarne ludzkie charaktery

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne są :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiamy. Jako specjalistka od kociej genetyki (kilkadziesiąt artykułów na specjalistycznych portalach kocich) dodam tylko, że czarne są również te pręgowane, bo go genu koloru czarnego dokłada się gen pręgowania i wychodzi takie cudo bure :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wrażenie, że większość czarnych kotów wygląda jak Toothless :D Moja Amaya czasem też :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne koty są przesłodkie!
    Sama mam dwa urocze czarne kotki w domu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...