niedziela, 12 listopada 2017

Inne spojrzenie




















Zdjęcia ze strony Avantgardens


42 komentarze:

  1. Piękne te obrazki! Najbardziej, spodobały mi się kręgi w zbożu, rzekomo wytwarzane przez kosmitów; coś niesamowitego, po prostu.
    Ten zawinięty pastorałowo listek paproci, też jest przecudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak to jest z tymi kosmitami naprawdę ...

      Usuń
    2. Fajnie by było, gdyby udowodniono ich istnienie :D

      Usuń
  2. I to tygryski lubią najbardziej! dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. strąk wymiata... reszta też, ale strąk rządzi...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam co też dziś pokażesz;) Piękne zdjęcia, a listek z kropelkami cudowny!
    Miłej niedzieli Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotografie, faktycznie ukazują inne spojrzenie na otaczający świat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekałam na dzisiejszy post. Zawsze pokazujesz nam przepiękne zdjęcia i ciekawostki.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z domem na skalę dla mnie jest numerem 1 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe zdjęcia i kształty przestawiające zwykłe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie to widzimy a tu jakby inaczej :-)

      Usuń
  9. ciekawe zdjęcia, niektóe bardzo intrygujące

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie by tak było na kilka dni zamieszkać w takiej chatce na szczycie skały, tylko ta owca mnie niepokoi, bo nie potrafię zajmować się owcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ciekawostki pokazałaś Krysiu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Serducho wymiata, a kosmici na pewno gdzieś tam są :) pozdrawiam w niedzielny wieczor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe gdzie są :-)
      Pozdrawiam wieczorowo...

      Usuń
  13. Każdy czasem powinien popatrzyć szerzej na świat, na rzeczywistość.
    Nie wszystko jest takie samo jak wtedy, gdy przyglądamy się naturze bezrefleksyjnie.
    Warto czasem spojrzeć inaczej...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ciekawa kolekcja :) Chyba najbardziej zachwycila mnie klodka! Zycie sie wszedzie wbije! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fotografie! Najbardziej podoba mi się listek z rosą i ta dziurka od klucza - magia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, jakiego obiektywu używasz do makro?

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutnie piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej urzekła dziurka od klucza z białym królikiem niczym z Alicji w Krainie Czarów.

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW niektóre zdjęcia są super!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...