10/10/17

Zdjęcia na parze



Chciałam zrobić zdjęcia gotującej się zupy paprykowej , bo taka jakoś mi wyszła jak wrzuciłam do garnka warzywa, które miałam pod ręką, a że ja lubię paprykę w każdej postaci, to zrobiłam zdjęcia gotującej się zupy rozmyślając przy tym czy uda mi się nad tą parującą zupą uszkodzić telefon.

Po paru zdjęciach jednak zrezygnowałam z niszczenia telefonu, bo trochę za drogi ten smarttfon, a drugiego nikt by mi nie dał, pomijając fakt ,że to i tak nie był mój tylko Kapitana  i zdjęcia wyszły takie jakie wyszły, rozmemłane i zaparowane. Ciekawe doświadczenie, ale więcej nie będę ryzykować :-))








Dla zainteresowanych zupą wyszła bardzo smaczna i dawno już została zjedzona , a szkoda :-)
Cóż nic nie jest wieczne, nawet nasze życie :-)))
I tą bardzo filozoficzną myślą kończę dzisiejszy wpis. Życzę zdrowia wszystkim i długiego i zdrowego życia, bo jak nie ma zdrowia to i życie robi się dużo trudniejsze ...



42 komentarze:

  1. Tereniu, ten przykład dowodzi, jak trudne są zdjęcia kulinariów, kiedyś oglądałam film o tym i dlatego w studiach posługują sie często atrapami, ale zupkę i tak widać :-)
    Życzenia odwzajemniam oczywiście:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam za pomyłkę, Krysiu, nie mam nic na usprawiedliwienie:-) chyba że zakręcenie z przymulenia, bo wreszcie się wyspałam :-)

      Usuń
    2. :-)))) Ale i tak wyszło ci na temat :-)

      Usuń
  2. Takich domowych zupek pysznych jest wiele, ale typowo paprykowej jeszcze nie robiłam.
    Na pewno pysznie smakuje.
    Idealna, aby się rozgrzać w chłodny dzień.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś przez przypadek wyszła, a że ja lubię paprykę to mi smakowała :-)
      Pozdrawiam wtorkowo :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest kolorowa bardzo i to przyciąga wzrok i ma się apetyt na nią

      Usuń
  4. Często dodaję paprykę nawet do kotletów mielonych, ale do żadnej zupy jarzynowej nie próbowałam. Nawet nie przyszło mi to do głowy. Muszę spróbować.
    Wierzę Ci, że była bardzo smaczna.
    Serdecznie pozdrawiam w mglisty i mokry dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miało być leczo :-))) A wyszło jak wyszło , ważne ,że smaczne było :-)))

      Usuń
  5. Też kiedyś zmagałam się z parą, kiedy robiłam zdjęcia z gorącą jeszcze herbatą i kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że smartfon nie wpadł ci do zupy, bo nie wiem czy wtedy by ci smakowała :) BTW, daj przepis na zupę paprykową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupa paprykowa mi wyszła, bo miało być leczo :-)))
      Papryka, pomidory, cebula, pieczarki to podstawa,
      a baza kurczak albo co sobie życzysz.
      Właśnie się tego obawiałam ,że załatwię ten smartfon :-)))

      Usuń
  7. Najważniejsze, że zupka wyszła pyszna. Uwielbiam paprykową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię paprykę ze wszystkim :-)
      Szkoda ,że sezon się skończył, bo ta zimowa jest niedobra.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wiesz mnie się wydawało ,że to taka prosta zupa ,że nie ma czym się chwalić :-)))

      Usuń
  9. Fotografowanie kulinariów dla mnie to trudna sprawa.
    Najważniejsze, że zupka wyszła pyszna. też uwielbiam paprykę w każdej postaci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak zdjęcia ludzi dla mnie za trudne, wolę koty :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. może taka zupę powinno się fotografować przez taki peryskop, który służy do robienia zdjęć zza węgła?... albo wystarczy umieścić lustro nad kuchnia pod odpowiednim kątem, byle nie za wcześnie, bo para może się na nim skroplić...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  11. zupa paprykowa - pierwszy raz sie z tym spotykam. CZerwoną paprykę uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 🤣🤣🤣 świetny test! ;) piękne parkujące zdjecia. Mi nigdy nie wyszło jak powinno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie wrażenie ,że nigdy mi nie wychodzą tak jak trzeba :-)

      Usuń
  13. Uwielbiam gotowanie na parze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupa pyszna :-) ale takie zdjecia sa bardzo trudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupa pyszna :-) ale takie zdjecia sa bardzo trudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. żeby zrobić takie zdj trzeba naprawdę nadrudzić, życxe powodzenia

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle się robi zdjęcia na parze, niewarto, bo można uszkodzić aparat...

      Usuń
  17. Zdjęć kulinarnych nie robię, ale zdarza mi się zaparować obiektyw podczas uwieczniania produkcji domowych kosmetyków. Niestety trzeba być ostrożnym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że zupa wyszła smaczna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...