11/10/17

Jak utrudnić sobie życie...


Juliusz Cesar kokosi się na oknie. Może tak sobie siądę...
A może inaczej, aż kiedyś spadł tak się wiercąc..
Huknął o podlogę.  a mnie się słabo zrobiło,
bo się wystraszyłam , czy się nie uszkodził.
Widziałam ten upadek i było niebezpiecznie,
kot nie miał szans się obrócić.

Na szczęście nic się nie stało...


A może tak...





A może tak...




W końcu go zdjęłam z tego okna i zaniosłam na wersalkę.


Juliusz Cesar zrelaksowany na filmie,
ale kolor jego futra powoduje,że nie potrafię go sfilmować.
Mam wrażenie,że jest za jasny chyba, a film wyszedł niewyraźny...







Na blogu sympatycznej Pani do Biblioteki Jotk tutaj kliknij 
padły takie pytania, aż mnie to zachęciło do odpowiedzi

1. W jakich sytuacjach zdarza ci się zakląć siarczyście?
Jak coś zbyt długo się dzieje np szuka szukam i nie mogę znaleźć...
2. Przypaliłaś/eś mięso na węgiel - wyrzucasz czy próbujesz uratować?

Wyrzucam...
3. Kiedy lub komu nie potrafisz nigdy odmówić?

Nigdy nie odmawiam, staram się tylko tak to wkomponować w swoje życie, by nie przeszkadzało.
4. Jesteś z natury łatwowierny czy podejrzliwy?

Ani to ani to 
5. Czy świąteczne, imieninowe lub niedzielne obżarstwo powoduje u ciebie wyrzuty sumienia?

Żadnych wyrzutów sumienia 
6. Na co do tej pory nie starczało ci odwagi?

To nie ja , jestem zawsze odważna...
7. Gdy nie stać cię na coś – oszczędzasz, zadłużasz się czy rezygnujesz?

Myślę jak by tu jednak osiągnąć, zarobić, nie zadłużam się..nie rezygnuję tak łatwo..
8. Do czego czasami się zmuszasz, choć tego nie cierpisz?

Do sprzątania zawsze wykonuję, bo muszę.
9. Jaka jest twoja zdrowotna pięta Achillesa?

Lekarze, bo nie mogą mnie zdiagnozować ,a wyniki wychodzą dobre.
10. Gdybyś miał/a zrobić sobie tatuaż, co by to było?
Nigdy w życiu tatuaży.
11. Jakie miejsce w Polsce polecasz do zwiedzenia?

Jest tak wiele ,że wszystkie, Warmia i Mazury, Bałtyk,wszystko co z wodą związane. 



Jeżeli masz ochotę się zabawić, to też odpowiedz na swoim blogu na te pytania.


1. W jakich sytuacjach zdarza ci się zakląć siarczyście?
2. Przypaliłaś/eś mięso na węgiel - wyrzucasz czy próbujesz uratować?
3. Kiedy lub komu nie potrafisz nigdy odmówić?
4. Jesteś z natury łatwowierny czy podejrzliwy?
5. Czy świąteczne, imieninowe lub niedzielne obżarstwo powoduje u ciebie wyrzuty sumienia?
6. Na co do tej pory nie starczało ci odwagi?
7. Gdy nie stać cię na coś – oszczędzasz, zadłużasz się czy rezygnujesz?
8. Do czego czasami się zmuszasz, choć tego nie cierpisz?
9. Jaka jest twoja zdrowotna pięta Achillesa?
10. Gdybyś miał/a zrobić sobie tatuaż, co by to było?
11. Jakie miejsce w Polsce polecasz do zwiedzenia?



Zapraszam do odpowiedzi :-)


27 komentarzy:

  1. Dziękuję, Krysiu, fajnie sie czytało, zgadzam się w pełni z odpowiedzią na pyt.9, nie raz wyszłam na symulanta...
    Podziwiam za odwagę, zwłaszcza podczas żeglowania.
    Kotek cudny, aż miło się robi od tych jego wygibasów:-)Dobrze, że nic mu sie nie stało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie tak jakoś nie mogę się dogadaćze swoim organizemem i lekarzami :-)
      Kot cały :-)

      Usuń
  2. Wiesz Krysiu, ale ten Twój Juliusz Cesare jest naprawdę śliczny, wygląda jak maskotka. A wiesz, świetne pytania, na które i ja muszę sobie odpowiedzieć też.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. DObrze, ze nic się nie stało. Kuleczka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam wodę i miejsca z nią związane zarówno w Polsce jak i na świecie. Kociak jest uroczy, zawsze bawiły mnie takie mordki. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kotek. Dobrze, że wyszedł cało z upadku. :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Julek cezarzy na całego !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziak �� Moja puma za to jest czarna i też czasami nie uda mi się dobrze skadrować bo mam wrażenie, że nie widać że to kot, tylko jakiś porzucony koc ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ,czarne koty bardzo truno fotografuje się...

      Usuń
  9. Ojejku... niedobrze, że tak spadł nagle, choć z doświadczenia wiem, że koty są giętkie i moja już przeróżnie spadała (lub niefortunnie skakała) i nic jej się nie stało nigdy...
    Filmik rewelacyjny! Dosłownie jakby Julek słuchał Twoich komend :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarszyłam się , w końcu to duży kot...
      Dziękuję :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. On się zrobił niezwykle piękny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Koty niby takie zwinne i lekkie a potrafią gruchnąć jak cegła czasem, Cezar śliczny. A mięsa bym chyba ratowała a potem pewnie wywaliła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie tak walnął o glebę, że aż niedobrze mi się zrobiło...

      Usuń
  12. Co za piękny okaz. Koty są bardzo sympatyczne, kiedyś miałem jednego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki z niegpiękny okaz się trafił...A dlaczego nie więcej ?

      Usuń
  13. hehe widzę że nie tylko ja przeklinam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kot

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...