06/10/17

Jak poprawić sobie humor :-)


Kupić fajne buty i tak właśnie zrobiłam.
Zapinane z tyłu na zameczek.
Cena dobra , mój portfel ją wytrzymał.
Kolor oliwkowy zupełnie inny niż na zdjęciach nie wiem dlaczego ??

Wygodne do chodzenia, na rower i ładnie prezentują się do spodni.











Te ciemnoniebieskie są sportowe i frmowe.
Kapitan zirytował się , że wyrzekam na brak butów
i zawlókł mnie siłą do firmowego sklepu i kupił to sportowe obuwie.
Mnie by ręka uschła, jakbym miała tyle zapłacić,
ale wolałam nie dyskutować , bo wybór był te albo nic. :-)))
Wygodne , wygodne, ale ta cena ??
Nie wiadomo czy nosić czy patrzeć na nie ??
Noszę , fajne, wygodne ...






Obie pary butów służą mi przede wszystkim do jazdy na rowerze,
bo przecież ja do sklepu 5 metrów obok też jeżdżę na rowerze :-)


Wyjściowe mam zupełnie inne...szpilki,  na obcasie i takie tam podobne :-)
Na szczęście obuwie nie niszczę , takie mam chody :-)))



47 komentarzy:

  1. Buty są po prostu przefajne.
    W sumie - mogłabym takie mieć. Obie pary ekstra!
    Jestem ciekawa czy po dłuższym noszeniu nadal będziesz zadowolona. :)
    Pozdrowionka piątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki porządny rowerzysta musi mieć porządne buty- niech kosztują, ważne że są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu wiedział, co robi, Ty się jego słuchaj, bo wygodny but,to połowa sukcesu w naszym życiu. ;) .
    A te oliwkowe bardzo mnie się podobają. Niech Ci się dobrze noszą. :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak kupić coś od czasu do czasu na poprawe humoru to przecież nie grzech. Świetne buty.... Mam podobne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przestan narzekac na cene i zacznij sie rozkoszowac wygoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre butki Ci wybrał Twój Kapitan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu, mój mąż zawsze powtarza, że nie stać nas na kupowanie byle jakich butów, bo kupujesz dwa razy, wiec ciesz się i noś z radością :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakup butów zawsze człowiekowi poprawia dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliwkowe są super i też takie chciałam, ale zawsze na koturnie były nigdy na płaskim - śliczne!!
    A sportowe z wysoką ceną też bym pewnie podziwiała i żałowała kasy i ubierała je od święta!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są śliczne. Teraz cieżko upolowac taki cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty! :-) Zakupy to dobra metoda na poprawę humoru. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę zjeść coś słodkiego :). Mniej kosztowne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam na poprawę humory też jakieś zakupy wybieram ale raczej kosmetyczne... taki nałóg już, a potem narzekam, że nie mam co ubrać.
    Te pierwsze butki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buciki super sama dużo jeżdżę na rowerze

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne, na pewno wygodne :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...