27/08/17

Pręgowane





















Zdjęcia Cats For Love


28 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne. :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z drugiego zdjęcia mógłby w horrorach występować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same rozkoszniaczki :))) Ten drugi też - najbardziej mnie rozbawił!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze. Zdjęcie z podglądającym maluszkiem i kotem najbardziej mnie rozbawiło;)
    Miłego dnia Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to też najbardziej się podobało :-)
      Pozdrawiam Aniu :-)

      Usuń
  5. Ja też roześmiałam się widząc to zdjęcie maluszka z kotem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozkoszne. Każde zdjęcie jest śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koty zawsze patrzy się z przyjemnością :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. o mamusiu! jakie słodziaki kochane <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Ząbki cudniaste :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne, ale to z chłopczykiem urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słoodkie <3!!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja też jest częściowo pręgowana.
    Takie pręgowane kociaki mają coś w sobie z dzikiego, wielkiego kota! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...