21/08/17

Boguszek i jego portret




To ja Boguszek . 

Szukam kochającej rodziny, domku i ludzi, którzy mnie pokochają.
Muszę wyglądać poważnie, a mam tylko 3 miesiące .
Umiem wszystko, co kot powinien umieć w moim wieku.
Jestem zdrowy i zaszczepiony.

Który portret mam najlepszy ?
Może mi doradzicie, na którym zdjęciu jestem najprzystojniejszy  ?

Pozdrawiam Was Wszystkich !
Z poważaniem

Boguszek


1 .


2.


3
.

4.



Mam również siostrzyczkę, z którą bardzo chętnie pójdziemy razem do jednego domku.
Siostrzyczka jest tutaj kliknij.


Kontakt do adpocji :

klubkotajasna8@gmail.com

Tel: +48 667 912 812



27 komentarzy:

  1. Boguszku jesteś piękny. Na 3 wyglądasz najfajniej. Twoja siostrzyczka też piękna.
    Obyście jak najszybciej znaleźli dobre miejsce dla siebie. :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre ma oczy ten Boguszek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby szybko znalazł kochający dom i ludzi, którzy mają serce do zwierząt. Wygląda bardzo podobnie do mojej koteczki, gdy ją adoptowaliśmy jak była mała. Wypisz, wymaluj.
    Nasz kotka jest już z nami ponad 10 lat.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-)
      Koty są do siebie podobne...
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Przekazałem znajomym. Poważny facet, oby szybko znalazł dom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. na każdym zdjęciu jest przystojny! <3 Mam nadzieje, ze szybko znajdzie kochający dom :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boguszku, na każdym przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądre ma spojrzenie ten kotek :-)
    Kciuki za dobry domek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawy kotek...
      Jest odważny ...
      Dziękujemy !

      Usuń
  8. Fajny kotecek ;) mi się podoba 3 i 4 ;)

    W moim nowym mieszkanku mam kota wycieraczkowego :) (sąsiadka go dokarmia, a u mnie na wycieraczce kota sypia)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest i na każdym zdjęciu wyglada uroczo, ale gdybym miała bybrać jedno, no moze dwa, to 3 i 4.
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny koteczek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem 1. Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że miły kociak... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociak ma fantastyczny charakter, bardzo kontaktowy do człowieka :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...