25/08/17

34. Pod Żaglami : Wycieczka z ptakami


Znowu płyniemy po kanale z Gośćmi .
Tym razem popłyneli z nami goście z Centrum Pomocy Dzikim Zwierzętom.
Wiadomo , wszyscy zainteresowali się ptakami, bo na wodzie było je łatwiej spotkać.
Tym sposobem mamy zdjęcia czapli białej.


Czapla biała






Na wodzie ciągle coś się działo ciekawego, ktoś przejeżdżał, ktoś wyjeżdżał...
Elwinga , która w tym roku woziła turystów z Elbląga do Krynicy Morskiej



Dopłynęliśmy do Zalewu Wiślanego , gościa popatrzyli na lewo, popatrzyli na prawo,
woda i woda i wróciliśmy z powrotem.
Podobało się i owszem ,
ale najciekawszy był Kanał Elbląski, bo tam było dużo ptaków :-)))




I tak wróciliśmy spokojnie do Elbląga :-)




27 komentarzy:

  1. Takim kanałem nad zalew też bym popłynęła, spokojnie, ptasznie, nie buja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak sobie popływać i ptaki pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ludźmi , którzy się na tym znają jest ciekawe...

      Usuń
  3. Ja akurat jestem ostatnio nasycona jeśli chodzi o wycieczki, ale nie takie akurat.
    U Ciebie zawsze jest tak niezwykle i zawsze zobaczysz coś ciekawego.
    Taką czaplę też bym chętnie podziwiała w naturze.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wycieczki są bardzo ciekawe, takie inne od codziennego życia...

      Usuń
  4. Fajnie ze lubisz swoje nowe hobby :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tej możliwości pływania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest bardzo fajnie i samej sobie zazdroszczę ;-)

      Usuń
  6. Nie pamiętam, kiedy byłam pod żaglami. Wspaniała wycieczka -:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam obserwować przyrodę, a z perspektywy wody raczej nie mam okazji.
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na wodzie są nieograniczone możliwości...
      Pozdrawiam Aniu :-)

      Usuń
  8. Troszkę zazdroszczę takich przeżyć. Przypomniał mi się rejs po Dunaju.
    Przepraszam Krysiu, że rzadko bywam u Ciebie na blogu. Mam problem z okiem i okulista zalecił abym jak najmniej patrzyła w monitor. Mam nadzieję, że nie skończy się na operacji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, tak się domyślałam,że coś się dzieje...
      Zdrowia życzę...
      Pozdrawiam !

      Usuń
  9. Przydałby się teleobiektyw :) byłyby fajne zbliżenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przydałby się porządny aparat, a ja tylko telefonem...

      Usuń
  10. Takie spokojne rejsy to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kontakt z przyrodą to przede wszystkim relaks i odpoczynek. Obserwowanie przyrody z wody może być bardzo interesujące. Przyznam, że nie miałam okazji być pod żaglami. To musi być ciekawe doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobaczenie ptaków na żywo to zawsze super przeżycie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...