22/08/17

33. Pod Żaglami : Takich kolorów jeszcze nie widziałam...


W sierpniu tak jakoś się układa ,że jeździmy ciągle z gośćmi,
a więc są to tylko przejazdy tam i z powrotem.
Za którymś razem trafiliśmy na wyjątkową pogodę.
Kolory nieba  i wody były wyjątkowo niebieskie.

Płyniemy po Kanale Elbląskim ,
a jeszcze parę dni temu jechaliśmy na rowerze po brzegu.
Fajne uczucie, wiem już, co jest na tym brzegu, tutaj kliknij :-)
Zdjęcia z innego punktu widzenia :-)







Dopływamy do Mostu Pontonowego w Nowakowie 
i jak zwykle czekamy, aż otworzą a potem przepływamy...






Wpływamy na Zalew Wiślany.
Jest niesamowicie niebiesko jak w bajce.
Woda zlewa się z niebem , nie widać granicy...

Woda spokojna , 
bez żadnej fali , 
jest jak lustro  i ten niesamowity niebieski kolor..

Rzadki widok...





Kolory były tak piękne, tafla wody jak lustro i wrażenie tak niesamowite,że nagrałam filmik.





32 komentarze:

  1. Natura szykuje nam często najprawdziwsze uczty...dobrze, że zrobiłaś te wyjątkowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A woda spokojna, jak tafla zwierciadła :-)
    Pięknie i dostojnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście tafla wody łączy się z niebem.
    Pięknie to wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda ma działanie uspokajające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wyprawa...Myślę Krysiu, że z podziwu wzdychałaś nieustannie...
    Pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wzdychałam , wzdychałam :-)
      Pozdrowienia serdeczne :-)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia-fajnie uchwyciłaś "niebo bez granic"
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu!
    Twoje zdjęcia są fantastyczne. Rzadko spotyka się takie widoki.
    Miałaś szczęście to sfotografować a my oglądamy dzięki Tobie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo ja sama byłam zaskoczona, taki to był niespotykany widok...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Ooo - ale piękna ta woda. Super!
    Taka wycieczka to chyba coś dla mnie. Ciekawi mnie czy warto spróbować. Na pewno!
    Bardzo mi się podoba tam.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zawsze trafi się na takie widoki, chociaż zawsze jest ciekawie :-)
      Pozdrawiam burzowo !

      Usuń
  9. Ależ ja kocham takie widoki, takie miejsca. Uczta dla moich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne widoki! Cudowna relaksująca wycieczka.
    Pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Aniu było,przepięknie...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Pięknie i magicznie :) Ten spokój natury aż mi się udziela :) Wspaniały rejs i niezwykłe chwile, a zdjęcia świetnie oddają atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widok faktycznie był naprawdę przepiękny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...