16/07/17

Tak też można ...













Zdjęcia Amazing Life


19 komentarzy:

  1. Niesamowite! Nie potrafię wybrać najlepszego :-) Może niedźwiedź?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zwierzaki to ja mogę patrzeć godzinami. Przefajne zdjęcia.
    Aż się buzia śmieje do laptopa :)
    Pozdrawiam serdecznie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzaki zawsze dobrze na zdjęciach wypadają :-)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  3. Co ten niedzwiedz ma w uszach??? chyba wyuzowane koty wygrywaja, chociaz naprawde trudo wybrac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy jest toke. Mieszkałam z takim pod jednym dachem i wiem, że ucieka przed aparatem. W dzień w ogóle jest niewidoczny, jak go zdybać z motylem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Dwa pierwsze najfajniejsze, może dlatego że bardzo kocham psy. Niedźwiedź też niezły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miecka w czolgu i jako Lord Vader sa dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Dla mnie koty wygrały.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pierwszym moja Muszka;D
    Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi... pewnie, że można
    pozdrawiam Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW niesamowite zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...