26/07/14

Zamek Krzyżacki w Malborku




Do Malborka pojechaliśmy pociągiem.
Jazda pociągiem to dla mnie przygoda, wypoczynek.
bardzo lubię jeździć pociągami...
Samochód to praca :-)))


Turtaj link
http://www.zamek.malbork.pl/



Centrum miasta Król Kazimierz Jagiellończyk



Obok fontanna przy której świetnie bawiły się dzieci.
Bardzo ta fontanna mi się podobała.



Wokół można było posiedzieć , coś zjeść wypić i lody.




Idąc po drodze do Zamku oglądamy makietę.
Jest świetna .




Już jesteśmy blisko, 
tylko najpierw Muzeum Zamkowe zaprasza :-)



Zamek Krzyżacki w Malborku w pełnej krasie :-)






































Malbork pożegnał nas pięknie i mocno grzejącym słońcem.
To była piękna wycieczka :-)







17 komentarzy:

  1. Malbork to piękny gród wraz ze swoją historią. Piękną wycieczkę miałaś i śliczne fotki zrobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, ale czemu tak mało?
    Malbork i w moich planach do odwiedzenia jest, nie wiem czy jeszcze w tym roku, ale kiedyś na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie. W końcu to była siedziba jednego z najpotężniejszych zakonów. A co do pociągów - mam tak samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pociągi lubię , ale tylko wtedy jak nie ma tłoku i mam miejsce siedzące :)
    Byłam - Malbork to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie byłam w Malborku. Po ujrzeniu Twoich pięknych fotografii nabrałam wielkiej ochoty na odwiedzenie tego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się ten zamek, ale to tak daleko...
    Tylu pięknych rzeczy jeszcze nie widziała, a życie tak szybko mknie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam ... jeszcze. :) Zamek miejsce gdzie zapisana jest w ścianach pamięć: bólu przemocy pijaństwa i głupoty, ale tak jest w większości zamków.:)) Warto jednak obejrzeć i poznać samo miasto popatrzeć na współczesność i na ludzi którzy ją tworzą. A wycieczka piękna, zdjęcia też i tak jak Ty lubię wycieczki w okolice do tej pory nie znane. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się muszę w końcu wybrać w odwiedziny. Widoki wyglądają zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam raz w Malborku, zamek przepiękny i pamiętam fontannę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie ten zamek zawsze robił wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam na zamku w Malborku, choć przejeżdżałam niedaleko, jednak nie mieliśmy czasu na zwiedzanie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne miejsce, ale nie mialam okazji odwiedzic. Co do jazdy pociagiem to masz racje, przednia zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię jeździć pociągiem :)
    zamek tylko mijałam po drodze nad morze

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra co zwiedzaliście, bo każdy dzień to inna trasa, trafiły mi się dziedzińce, ogrody i posąg Stękającego :) zwidzenie całego zamku to ponoć 4 godz, pisz mi tu ja było ? chciałabyś taki zamek mieć, bo ja stwierdziłem że i owszem :) makieta robi wrażenie :) jako pamiątkę przywiozłem stamtąd pierdylion zdjęć, otwiera\z do piwa , i mini zamek właśnie :)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zamek w Malborku! Super wycieczka:) Też lubiłam jeździć pociągiem, ale teraz jak jeżdżę to jest trochę nudno, bo nie ma nic za oknem. Czasem nawet jedzie się w tunelach i krzaczory po bokach są tylko. Od patrzenia na nie mdli:) Fajne jest zatrzymywanie się na poszczególnych stacjach. Niektóre wyglądają trochę jak z filmów grozy:D W ogóle to polskie pociągi są bardziej widokowe moim zdaniem. Tu mi miasteczka śmigają przed oczami jak są po drodze i w ogóle wszystko za szybko przelatuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. W Malborku nie byłam, ale bardzo ładnie tam jest patrząc na Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...