07/06/14

Wakacje w Elblągu




Elbląg jako baza wypadowa jest pod tym względem świetny.

Co można robić ? Jak wypoczywać ?
Tak w skrócie i to nie jest wszystko jeszcze .

  • Rejs Kanałem Elbląskim - jedyna atrakcja na świecie! Rejs statkiem przez 5 pochylni.
  • Elbląg Starówka , ale nowa ,całkiem wybudowana od nowa
  • Jezioro Drużno - wieża widokowa na rezerwat ptaków
  • Nabrzeże przystań i świetne miejsce wypoczynku
  • Suchacz plaża i piękne okolice
  • Łęcze ścieżka dydaktyczno-krajoznawcza
  • Malbork - Zamek Krzyżacki
  • Frombork - miejsce pracy M.Kopernika, Katedra, Planetarium
  • Kadyny - odnawiany klasztor Franciszkanów z XVIIw., stadnina koni, plaża nad Zalewem Wiślanym
  • Żuławy - domy podcieniowe, cmentarze mennonickie
  • Raczki Elbląskie - najniżej położone miejsce w Polsce
  • Szlaki rowerowe i samochodowe w okolicy Elbląga: strona www *



Kanał Elbląski




Wszystko zależy od tego, ile kto ma pieniędzy i na jakie przyjemności chce je wydać.
Pobyt dla osób, które nie lubią siedzieć w miejscu, a lubią przemieszczać się.

Najwygodniej jest przyjechać samochodem, a potem zwiedzać pociągiem, autobusem i rowerem.

Transportem publicznym można zaliczyć 
Rejs po pochylniach, Malbork, Stegnę, Krynicę Morską, Gdańsk.
Połączenia są bardzo dobre.

Czasu zabraknie.
Byle nie zabrakło pieniędzy :-)))


My jeżdzimy na rowerach i zwiedzamy okolicę.
Pogoda nam sprzyja, chęci też są,

A okolice Elbląga to woda, woda, woda, plaże, przystanie :-)))
Jest bardzo dużo miejsc ,
gdzie można opalać się i pływać różnymi łódkami, motorówkami, jachtami.



Z A P R A S Z A M Y !!!


20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna trasa - w Polsce jest tyle pięknych miejsc które warto zobaczyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jeździmy na rowerach
      i dlatego są takie możliwości zwiedzania :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Twoja okolica, Krysiu, jest rzeczywiscie pelna atrakcji i pieknych miejsc. W samym Elblagu nigdy nie bylam, ale w Malborku juz tak.
    Widze, ze zaczynasz fajny cykl postow, bedziemy zwiedzac razem z Toba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się zdziwiłam ,że tak tu pięknie wokół,
      ale to od tego czasu jak zaczęłam jeździć po okolicy na rowerze.
      Z samochodu tego tak nie widać :-)))

      Usuń
  3. Bardzo fajny post.
    Muszę tam się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No popatrz, w życiu nie byłam w Elblągu, choć zawsze sobie obiecywałam ,że "wdepnę" jadąc na Półwysep lub do Trójmiasta. Ale Malborku to byłam.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wizytę u mnie. Byłem w Elblągu kilkakrotnie. Jak bywaliśmy u dziadków na wsi w Kwidzynie to odwiedzaliśmy w Elblągu grób mojego braciszka Witka. Umarł tam w szpitalu bardzo szybko po urodzeniu. Pierwsze dziecko moich rodziców.
    W Malborku byłem kilka razy. Najbardziej okazały polski zamek. Tak uważam. Podoba mi się ten skrót co warto zobaczyć. Dziękuję
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty prawie jak elblążanin :-)
      Dziękuję za dobre słowo :-)

      Usuń
  6. Byłam w Elblągu, miło zobaczyć te zdjęcia i te miejsca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ?
      Mnie też jest miło...
      Będzie więcej zdjęć ... :-)

      Usuń
  7. Dlaczego mam tak daleko do Elbląga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam pewnie daleko do Ciebie :-)
      Wszyscy chyba mieszkają na południu Polski :-)))

      Usuń
  8. Elbląg i jego okolice są bardzo interesujące.
    Żałuję, że mam tak daleko.
    Muszę zaplanować urlop w Twoich okolicach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze tak mówię o południu Polski.
      Jak będziesz w okolicach daj znać :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Pieknie!Bylem tam tylko raz,ale wybieramy sie ponownie wkrotce;)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to nie wiedziałam ,że znasz tak Elbląg i okolice bardzo dobrze :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. nie byłam w Elblągu:)ale wszystko przede mną:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...