10/06/14

TianDe



Moja przygoda z TianDe rozpoczęła się na Facebooku.
TianDe w tłumaczeniu oznacza niebiańską doskonałość.

Znajomy przysłał mi video, obejrzałam i stwierdziłam ,
że podoba mi się ten produkt i że ja chcę to sprzedawać.
- Skoro chcesz sprzedawać pojedź tu.
Pojechałam.

Przez kilka godzin słuchałam Pani Krystyny z wielkim zainteresowaniem .
Tak mi się spodobało to wszystko, że zapisałam się i zostałam konsultantem TianDe.




Produktów jest wiele, bo około 700.

Między innymi bardzo dobre i tanie pasty do zębów.
Są hitem w TianDe, tak wiele osób je kupuje.

A z czego są zrobione pasty kupowane w sklepie ?
Bardzo ciekawe,  obejrzałam i to z wielkim zainteresowaniem.
Ale to już będzie na blogu Tiande Elbląg


Gdzie to wszystko można kupić ?
Tutaj na mojej osobistej stronie
link
www.tiandeelbla.pl


Zapraszam na jutrzejszy wpis, na którym napiszę więcej o blogu Tiande Elblag.


14 komentarzy:

  1. A co z planami wyjazdowymi? Co z angielskim?
    Czy dysponujesz probkami wyrobow tej firmy? Chetnie bym je poznala, zanim ewentualnie odwazylabym sie kupic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dopiero początki sklepu, wszystko będziemy rozwiązywać po kolei :-)

      Angielskiego uczę się.
      Plany wyjazdowe zależne od dzieci..

      Usuń
  2. Dobry pomysł, czemu nie zajmować się tym co jest piękne i zarazem zdrowe....
    Muszę temu wszystkiemu bliżej się przyjrzeć :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :-)
      Naprawdę bardzo ciekawe produkty
      oparte na naturalnych komponentach i tradycyjnych recepturach.

      Usuń
  3. Szkoda kochana bo ja akurat mam psa a nie kota,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja bardzo dobra znajoma z blogów też próbowała zarobić na sprzedaży pewnego produktu, ale tylko na tym straciła, choć ogłaszała się w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto spróbować. Masz rację, że coś trzeba robić.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto, bo to są kosmeceutyki :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe, dlatego tym się zainteresowałam.
      :-)

      Usuń
  7. miałam kiedyś maseczkę naczynkową z tej firmy:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...