30/05/14

Głosujemy na temat Konkursu Rocznicowego



Zapraszam do głosowania.
Wybieramy temat Konkursu Rocznicowego.
Głosujemy dzisiaj w piątek i w sobotę.




Patronem Konkursu Rocznicowego będzie najmłodszy w stadzie Karol :-)







Takie były propozycje:




1. KOCIE PORTRETY

może kocie portrety?:)))pozdrawiam


2.KOT I MY

Koty i my :)

3. KOCIE MINY


Kocie miny :)
4. RELAKSUJĄCY SIĘ KOT


relaksujący się kot.

5. KOTY NA WESOŁO, CZYLI ŚMIESZNE KOTY

a może koty na wesoło, czyli śmieszne koty :)
pozdrawiam


6. KOT PRZY MISCE

"miałem ja miseczkę mleczka teraz pusta jest miseczka, a jeszcze bym chciał" - czyli kot przy misce


7. SŁITFOTKA NASZEGO KOTKA

Słitfotka naszego kotka

8. LUDZIE + KOTY

Ludzie-+ Koty, razem, symbioza. :)
lub podobnie jakoś tak. :)


9. MÓJ KOT DRZE JAPĘ

Ale czemu wiosna? już lato, czerwiec za parę dni ;D

jak wiosna to marcowanie - przewotnie więc temat: Mój kot drze japę ;D

10. KOT NA ŁONIE NATURY

"Kot na łonie natury"

11. KOT I INNE ZWIERZAKI

Kot i inne zwierzaki:-)


12. WSZYSTKIE KOTY LUBIĄ FOTY

Wszystkie koty lubią foty:))Pozdrawiam serdecznie.






Sonda i klikamy w kółeczko.
Głos jest tylko jeden jak zwykle.
Głosujemy do godz. 20 :00 sobota 31.05.2014 r.




Tutaj kliknij niżej


sonda




11 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na wszystkie koty lubią foty :-). Moje lubią chcociaż szkoda ,że nie ma kategorii "kot na parapecie ". Miałabym szanse :-).Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam głosuję na temat 4. RELAKSUJĄCY SIĘ KOT

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany, zapowiada się fajna zabawa.Miłego dniaza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezależnie od tego która opcja zbierze najwięcej głosów i tak wszyscy wygramy możliwość podziwiania cudownych fotek. Takie zabawy najbardziej lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Melduję, że wybrałam kocie miny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ludzie i koty to jest to, nareszcie się niektórzy ujawnią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na "darcie japy" bo bardzo jestem ciekawa, co z tego wyniknie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinności kociolubna spełniona ;-)))
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...