18/04/13

Co to jest ... ?



Co to jest chyba każdy wie .

Kiełki... z rzodkiewki...uwielbiam je najbardziej ze wszystkich kiełków.

W ramach zmiany diety włączyłam je na stałe.

Pycha :-)

Smakują jak rzodkiewki .







Surówka piękności
http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/04/odmadzamy-sie.html
z wpisu powyżej działa.
Wyraźnie wzmocniły mi się paznokcie , włosy mniej wypadają.
Dostałam energii a humor mi się poprawił. :-)

Szczególnie po wczorajszym otwarciu Sezamu :-)))



Z ostatniej chwili :

http://marzenaerm.blogspot.com/






26 komentarzy:

  1. Krysiu ja regularnie wysiewam rzeżuchę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że Sezam otwarty. Też bardzo lubię te kiełki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie próbowałam żadnych kiełków....sama nie wiem dlaczego.
    Czas chyba to zmienić, zwłaszcza, że jak piszesz sałatka ,,działa"

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować kiełków!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamienisz się w zająca...:o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rzodkiewkę, jednak wolę dorosłą od bobasa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie próbowałam kiełków, myślę że już mi nawet one nie pomogą hihi.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jednak się udało! Gratulacje... życie bez sezamu musiało być smutne ;-)
    Ja tez z kiełków najbardziej lubię rzodkiewkowe i jem je, zanim na grządkach pokażą się świeże rzodkieweczki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam kiełki, ale u mnie zdecydowanie wygrywają kiełki za słonecznika!:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam jeszcze ale jestem ciekawa smaku :) Ważne, że spiżarka otwarta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też rzodkiewkowe lubię najbardziej;))

    OdpowiedzUsuń
  12. wiecie co, ja jestem zacofana! w życiu nie jadłam kiełków. ale jutro kupię i spróbuję.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie jadłam jeszcze ... Powiedzcie czy te nasiona torebkach do siania w gruncie sie kupuje czy specjalne do "kiełkowania" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuje się specjalne w sklepach ze zdrową żywnością najlepiej...
      Albo w Internecie.

      Usuń
  14. Ze zdrowa żywnościa to ja jestem troche na bakier.Niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysiewam kiełki rzodkiewki i rzeżuchę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzam że pyszne...od kilku tygodni wysiewam... udało mi się też kupić nasiona na kiełki mieszanka łagodna...równie pyszne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj martwią mnie działania mojej spółdzielni mieszkaniowej odnośnie trucia kotów zastanawiam się co z tym fantem zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no... nigdy nie próbowałam.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to lubię chrupać rzodkiewczy, czy sałate, kiełki mnie nie pociagają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja je też preferuję i na bieżąco hoduję w swojej kiełkownicy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...