02/02/13

Czyścioszek :-)



Czyścioszek :-)







Pies uczy się chodzić w skarpetkach



28 komentarzy:

  1. Krysiu fajne filmiki. Takiego czyścioszka nie chciałabym mieć w domu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczurek tak sie zawziecie myl, az zmyl z siebie cala siersc :)))
    Pies w skarpetkach - Kira musiala nosic tylko jedna, kiedy zranila sie w lapke. Kicala jedynie na trzech i myslelismy, ze jest to spowodowane bolem lapki. Tymczasem, kiedy zdjelismy jej ochraniacz, od razu ozdrowiala! Znam z autopsji, w domu tez pekalismy ze smiechu.
    Przyjemnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyścioszek mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest szczurek ?
    Jakiś taki inny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczurze SPA jest zarąbiste...:o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmiki :)
    Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyścioszek jest świetny!
    Chyba lubi wodę.
    Pies w skarpetkach? - no nie wiem....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mina pieska mówi wszystko...
    Tak Norek patrzy na mnie jak zabieram go do kąpieli, straaaaaaaaaasznie tego nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki czyścioszek może puścić człowieka z torbami, wody to on nie oszczędza!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. niezły ten czyścioszek
    może swojego szczura tak zagonie do mycia :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieszczesliwe to psisko... Jego pania bez skarpet i butow na snieg... tak samo podnosilaby swoje nozyny...
    A szczurek w wodnej kapieli... tylko brac przyklad!
    Serdecznsci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dlatego też opisuję otoczkę tych moich zdarzeń, przeżyć. Było mnóstwo fabryczek warsztacików MNIEJSZYCH I WIĘKSZYCH. Produkowało się w suterynach, piwnicach, garażach.... A mnie się wydawało, że jak padnie komuna to będzie tego jeszcze więcej. Ale jest dużo mniej. Prawie w ogóle takiej produkcji nie ma. Owszem jest. Za Odrą w Niemczech.
    Nigdy jak na razie B. nie spotkałem. I chyba teraz bym Jej nie poznał.
    To jest apropos Twojego komentarza u mnie.

    To jakiś dziwny szczurek bez sierści. Ja miałem w domu dwa szczurki. Piotrusia i Zosię. Bardzo fajne. Tylko za krótko żyją. Człowiek się szybko przyzwyczaja a potem żal jak zdychają.
    Pozdrawiam Ciebie Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  13. Krysiu...powiem szczerzekocham szczurki...ale ten jest...przepraszam -obrzydliwy:(((.-zreszta tak samo odbieram łyse koty:)))..a psinek mnie ubawił:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za rozrywkę. Pochichrałam sie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe filmiki, w sam raz na taką paskudną pogodę, jaką teraz mam za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten czyścioszek to od mycia chyba .... wyłysiał ;o))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne filmiki Krysiu.Za oknem ponuro, net mi zrywa, wirus drąży ale humor mi poprawiłaś. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. skarkarpetkowiec wymiata haaa:P.........i te nieszczesliwe oczka,biedaczek:p

    OdpowiedzUsuń
  19. Uśmiech zabieram i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że jak miałam szczurka, to nie wiedziałam że one tak kochają kąpiele ;))
    Super czyścioszek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. biedny beagielek... jeszcze skarpetki mu kazali nosić... ludzkie wymysły, hihi no ale cóż.... z czasem może sie przyzwyczai, bo z kotem to gorzej...

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne filmiki!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyścioszek jest niesamowity ... nie mogę się napatrzeć :-)))
    Piesa mi szkoda, nie lubię jak ludzie za bardzo wydziwiają :-(((

    OdpowiedzUsuń
  24. Bezwłosy szczurek przecudny!!!!! Taki bicz wodny, świetnie robi na szczurkowy kręgosłup:))Cudne zwierzątko:)))Wiem, ze są przemądre.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyścioszek jest prawdziwym czyścioszkiem, chyba nawet przesadza. Uśmiałam się z drugiego filmiku, chociaż pieskowi do śmiechu nie było. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne filmiki, zwłaszcza pierwszy :D Ja osobiście mojemu psu/kotu nie byłabym w stanie założyć skarpetek, zwłaszcza jeśli chodzi o psa, które je zazwyczaj tarmosi i traktuje jako coś na kształt "patyka" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Koleś pod prysznicem jest niezły! Nie ma to jak kąpiel z hydromasażem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...